زننده گل اول پیروزی آتزوری برابر ماتادورها ادعا کرد که تیمش می‌توانست زودتر از دقایق پایانی این بازی کار حریف را یکسره و خیالش را از بابت کسب پیروزی آسوده کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورجو کیه‌لینی که گل اول پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی ایتالیا را برابر اسپانیا در بازی ماقبل پایانی مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ به ثمر رساند، پس از این بازی به خبرنگاران گفت: در این بازی چند چیز بود که باید ثابت می‌کردیم و دلایلی هم برای انتقام‌گیری وجود داشت. این پیروزی حق‌مان بود و راستش را بخواهید در ۱۵ دقیقه پایان واقعاً دچار استرس زیادی شدیم. ما خیلی زودتر این‌ها باید خیال‌مان را از بابت کسب پیروزی آسوده می‌کردیم.

کیه‌لینی افزود: فکر می‌کنم که می‌شد انتظار چنین نتیجه‌ای را برای این بازی داشت، چون ما در ماه مارس برابر هم یک بازی دوستانه انجام دادیم که شرایط آن کم و بیش شبیه این بازی بود. ما احساس خوبی داشتیم و می‌خواستم از اسپانیا بابت سال‌های فراوانی که ما را شکست می‌داد انتقام بگیریم. این پیروزی تازه اول راه است. تا چند ساعت آینده از این پیروزی لذت می‌بریم و خودمان را برای بازی آماده می‌کنیم.

مدافع یوونتوس درباره بازی بعدی تیمش مقابل آلمان هم گفت: هر دوی تیم‌های بزرگی هستیم. طبیعاً آلمان بخت اول پیروزی در این بازی محسوب می‌شود به خصوص که این تیم در ماه مارس ما را شکست داد. پس باید کاری خارق‌العاده انجام دهیم، کاری بزرگتر از امشب تا بتوانیم در آن بازی هم پیروز شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.