شاگردان کونته موفق شدند نیمه اول بازی را برابر اسپانیا به پیروزی برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین روز از مرحله یک هشتم نهایی جام‌ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ تیم‌‌های ملی ایتالیا و اسپانیا امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سنت دنیس پاریس به قضاوت جنید شاکر داور ترکیه‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در نیمه اول بازی با برتری یک بر صفر آتزوری به پایان رسید.

این دیدار درحالی آغاز شد که ایتالیایی‌ها به دنبال شکست تلخ فینال یورو ۲۰۱۲ بودند. از سوی دیگر ماتادورها به دنبال دفاع از قهرمانی خود در یورو هستند.

ایتالیایی با ترکیب متفاوت تر به زمین بازی آمد به در خط حمله خود از پله و ادر استفاده کرد. این دیدار در زیر بارش جدید باران آغاز شد و اولین موقعیت را آتزوری بوسیله پله داشت ولی خطر جدی دروازه دخه‌آ را تهدید نکرد.

بارش باران به قدری شدید بود که کونته پالتو و کلاه پوشید. آتزوری فشار را بیشتر و بیشتر کرد و دقیقه ۶ بازی دورسی از پشت محوطه جریمه پاس خیلی خوبی را برای ادر مهیا کرد اما او قدر این موقعیت را ندانست و توپ آهسته در آغوش دخه آ جای گرفت.

از سمت چپ زمین دقیقه ۹ بازی فلورنزی توپی را از روی ضربه کاشته سانتر کرد و پله به زیبایی ضربه سر زد اما سوپر واکنش دخه آ مانع گل شدن این توپ شد.

ایتالیایی‌ها فشار را زیاد کردند و بار دیگر در دقیقه ۱۱ بازی یک موقعیت خوب بوسیله جاکرینی داشتند ولی داور بازی خط او را گرفت. او با یک قیچی برگردون تماشایی توپ را به طرف دروازه لاروخا زد ولی بازهم دخه‌آ ناجی بود.

در دقیقه ۲۰ بازی یک صحنه مشکوک به پنالتی برای اسپانیا گرفته نشد. سانتری روز دروازه ایتالیا فرستاده شد و کیلینی شیطنتی را روی راموس انجام داد و پیراهن او را کشید ولی داور تک تبار آن را خطا تشخیص نداد.

در دقیقه ۲۴ بازی یک موقعیت خوب برای آتزوری بوسیله پارولو ایجاد شد. دی شیلیو از سمت چپ با یک ضد حمله توپ را برای پارولو فرستاد ولی توپ روی سر او جت و جور نشد.

ایتالیا در ادامه زهردار بود و با با یک بازی عقلانی موقعیت‌های خوبی را برای باز کردن دروازه اسپانیا داشت.

در دقیقه ۳۳ بازی یک ضربه کاشته برای آتزوری مهیا شد. ادر شوت سرکشی را به طرف دروازه اسپانیا زد و دخه‌آ توپ را نتوانست یک ضرب بگیرد و کیلینی توانست توپ برگشتی را وارد دروازه اسپانیا کند.

در دقیقه ۴۴ بازی جاکرینی فرصت داشت تا گل دوم ایتالیا را بزند اما بازهم سوپر واکنش دخه‌آ مانع از گل شدن این توپ شد.

این دیدار در نیمه اول بازی با برتری یک بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.