در حالی که گفته می‌شود قرار است فردا تکلیف باشگاه نفت مشخص شود، برخی خبرها از فشار برای انتخاب مدیرعامل جدید برای این باشگاه حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در فاصله یک ماه مانده به آغاز شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، هنوز تکلیف تیم نفت تهران مشخص نشده است. پس از اینکه پروژه واگذاری امتیاز این تیم به انزلی با شکست مواجه شد و فدراسیون فوتبال جلوی این انتقال را گرفت، قرار شد کمیته واگذاری باشگاه نفت تصمیم نهایی را بگیرد.

یکی از راه‌های موجود برگزاری مزایده مجدد بود که البته با توجه به اینکه مزایده اول مشکل قانونی نداشته، احتمال این موضوع کاهش یافت. راه دیگر که بسیاری اعتقاد دارند باید انجام شود، واگذاری باشگاه نفت به متقاضی دوم است.

با این وجود هنوز تکلیف مشخص نشده و گفته می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فردا تکلیف واگذاری نفت مشخص و اعلام خواهد شد که این تیم به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار می‌شود.

در صورت وقوع چنین اتفاقی باید دید تکلیف مدیریت و سرمربیگری این تیم که قرار است با همان نام «نفت» به فعالیتش ادامه دهد، چه خواهد شد. برخی خبرها حکایت از آن دارد که برخی افراد فشار زیادی به مسئولان این شرکت وارد کرده‌اند تا آنها را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند. گفته شده یکی از این افراد که سابقه حضور در نفت را هم داشته در تلاش است به هر نحوی که شده مدیریت این باشگاه را در اختیار بگیرد. این افراد به گونه‌ای عنوان می‌کنند که در واگذاری باشگاه نقش دارند و می‌توانند شرایط را برای واگذاری هر چه سریع‌تر نفت فراهم کنند. آنها البته در مقابل این کار می‌خواهند که به عنوان مدیرعامل انتخاب شوند.

با این شرایط باید دید در نهایت چه اتفاقی رقم می‌خورد و تکلیف نفت چه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.