مربی گسترش فولاد گفت: اگر سامان نریمان‌جهان تمایلی به حضور در گسترش ندارد اصراری به ماندنش نیست.

بهمن خداکرم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برنامه آماده‌سازی تیم فوتبال گسترش فولاد که در غیاب فراز کمالوند برگزار شد، گفت: تمرینات در ۲ بخش برگزار شد که در یک بخش بازیکنان جوان‌تر حدود ۱۰ روز به تمرینات اختصاصی پرداخته و سپس بازیکنانی که از لحاظ سن نسبت به سایرین بزرگتر بودند در مدت غیبت سرمربی تیم زیر نظر من با هماهنگی کمالوند به کارهای فنی و بدنی پرداختند.

وی ادامه داد: این تمرینات صبح و بعداز ظهر به صورت منظم برگزار شد و امروز آخرین جلسه تمرینی انجام شده و قرار است صبح فردا مجموعه تیم برای برگزاری اردوی ۱۲ روزه راهی آنکارا در کشور ترکیه شوند. این اردو در ۵۰ کیلومتری شهر آنکارا برگزار می‌شود و قرار است ۳ دیدار تدارکاتی را نیز در مدت زمان برپایی این اردو برپا کنیم. ضمن اینکه هدف ما این است که سطح آمادگی بازیکنان را در این اردو به ۸۰ تا ۸۵ برسانیم.

خداکرم در مورد آخرین وضعیت نریمان جهان گفت: نریمان جهان با گسترش قرارداد دارد و اوایل نیز به تمرینات می‌آمد اما او گویا تمایلی به ماندن ندارد و ۱۰ روزی است که با ما تمرین نمی‌کند. سامان با گسترش قرارداد دارد هر چند که وضعیتش مشخص نیست. فکر می‌کنم یکی دو تیم از جمله ماشین‌سازی این بازیکن را می‌خواهند.

وی افزود: معتقدم که اگر نریمان‌جهان تمایلی به حضور در گسترش ندارد اصراری به ماندنش نیست. چون بازیکنی که دلش با تیم نباشد، نگه داشتنش برابر است با عدم کارایی.

مربی ماشین‌سازی درباره اینکه چه زمانی مهاجم برزیلی به تمرینات گسترش اضافه خواهد شد،‌گفت: برنامه‌های او در حال انجام است و احتمال دارد او به اردوی گسترش در ترکیه اضافه شود. البته خیلی از جزئیات این بازیکن اطلاع ندارم.

خداکرم در مورد وضعیت گسترش تاکید کرد: سال گذشته رتبه هشتم برای این تیم در نظر گرفته شده بود که در نهایت با یک پله اختلاف به این هدف رسیدیم و همین که عنوان تک رقمی برای ما به دست آمد، خوب بود.اما با توجه به نگاه مدیریت و مالک باشگاه و اینکه آنها حساسیت زیادی در روند ارتقاء تیم دارند امسال چشم‌انداز و هدف‌گذاری ما رتبه ششم جدول است که با توجه به نفراتی که گرفتیم و برنامه‌ای که در پیش داریم رسیدن به این عنوان دور از دسترس نیست.

وی افزود: هر سال هدف‌گذاری جدیدی با ارتقاء تازه مدنظر است و قصد داریم تا این فرهنگ را در تیم جا بیندازیم. از سوی دیگر تداوم حضور ۳ ساله کادر فنی در گسترش می‌تواند عاملی برای پیشرفت این تیم باشد. چون معمولا تداوم نتیجه‌ای جز پیشرفت را به همراه نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.