پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خریدهای تیم بد نبوده اما به صورت نسنجیده جذب بازیکن صورت گرفته است.

اصغر اعتباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خیرگزاری فارس، در مورد خریدهای تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات گفت: خریدهای تیم بد نبوده اما به صورت نسنجیده جذب بازیکن صورت گرفته است. تیم ۴-۵ مهاجم جذب کرده اما در خط دفاع با کمبود بازیکن روبرو است. تراکتورسازی روی خطوط و حل مشکل آنها به نظر می‌رسد خوب کار نکرده است.

وی در مورد میانگین سنی بالای تیم، اظهار داشت: این مسئله برای تیم مشکل‌ساز می‌شود فوتبال امروز تکیه بر شادابی و توان بدنی بازیکنان دارد. تیمی که هفتاد هزار هوادار دارد باید فوتبال با نشاطی را ارائه دهد.

پیشکسوت تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که با این شرایط به نظر می‌رسد امیدی به تیمش ندارد، گفت: اینطور نیست که تراکتورسازی در فصل آینده عملکرد ضعیفی داشته باشد. بدون شک این تیم بین ۵ تیم اول جدول خواهد بود اما بعید است که بتواند قهرمان یا نایب قهرمان شود.

اعتباری در ادامه یادآور شد: بازیکن ۳۷ ساله خیلی بعید است که بتواند شرایطی را به وجود بیاورد که تیم قهرمان شود. محسن بنگر بازیکن بسیار خوبی است اما از لحاظ بدنی کارش سخت است. محمد نوری بازیکن بسیار خوبی است اما اگر او شرایط خیلی عالی داشت پرسپولیس او را از دست نمی‌داد. اگر تراکتورسازی بازیکنان زیر ۲۳ سال خارجی جذب می‌کرد و با آنها قرارداد بلند مدت می‌بست هم می‌توانست از کیفیت آنها بهره ببرد و هم اینکه در آینده آنها را به فروش برساند و کسب در‌ آمد کند.

وی در مورد حضور جاسم کرار در تراکتورسازی، گفت: کرار بازیکن بسیار خوبی است که از لحاظ فنی می‌تواند به تیم کمک کند به شرطی که بتوانند او را از لحاظ اخلافی کنترل کنند. برای حفظ کرار و جلوگیری از بروز حاشیه توسط این بازیکن باید مربیان تیم با یک روانشناسی فوق العاده مانع از این کار شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.