رئیس کمیته فنی فوتسال با بیان اینکه حضور تیم تاسیسات و وحید شمسایی در جام باشگاه‌های جهان یک کلاس فراموش نشدنی و بی‌نظیر بوده است، گفت: این تجربه با میلیون‌ها دلار هزینه هم به دست نمی‌آمد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی‌اش از نتایج تیم تاسیسات دریایی در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان تاکید کرد: این مسابقات هم از نظر تجربه و هم از نظر زمان برگزاری برای تیم تاسیسات دریایی و وحید شمسایی بی نظیر بود. در این مسابقات تیم‌های مختلف با کادرهای فنی کاربلد و به روز حضور داشتند و مربیان تاسیسات هم تاکتیک‌های مختلف را مقابل این مربیان به کار بردند و تجربه کردند.

وی تاکید کرد: همانطور که گفتم این مسابقات یک کلاس بی نظیر و فراموش نشدنی بود که تجربه آن با میلیون‌ها دلار هزینه هم به دست نمی‌آمد.

رئیس کمیته فنی و توسعه با بیان اینکه نتیجه در جام باشگاه‌های جهان اهمیتی نداشت، گفت: تاسیسات در بدو شروع کار خود بود و مسابقات تدارکاتی زیادی قبل از جام باشگاه‌ها نداشت. مبادا هرگز با تاسیسات به این خاطر که بازنده بوده است، برخورد کنیم. کادر فنی این تیم به آنچیزی که از نظر فنی مدنظر داشت، رسیده است.

ترابیان یادآور شد: حالا تیم تاسیسات با خیال راحت‌تری در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند. سطح جام بین قاره‌ای به مراتب بالاتر از جام باشگاه‌های آسیا است و چون بازیکنان تاسیسات مقابل تیم‌های درجه یک دنیا بازی کرده‌اند، حالا با خیال راحت‌تر و با استرس کمتری برابر تیم‌های آسیایی به میدان می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.