سرپرست جدید سپاهان گفت: معتقدم صلاح تیم را ویسی بیشتر می‌داند و هر کاری که ویسی صلاح بداند را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی اخوان که داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران بوده و همچنین در چند رشته ورزشی فعالیت داشته رسما به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان انتخاب شد تا کارهایش را آغاز کند.

اخوان که فصل گذشته سرپرستی تیم هندبال سپاهان را بر عهده داشت امسال به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه منصوب شده و قرار است در کنار عبدالله ویسی و سایر اعضای کادر فنی بر روی نیمکت زردپوشان اصفهانی بنشیند.

بر همین اساس خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت‌وگویی با اخوان انجام داد که متن آن را در زیر می‌خوانیم:

فارس: سوابق خوبی در فوتبال ایران به خصوص در داوری دارید تا جایی که آخرین دربی که در بندرعباس برگزار شد و قبل از آن سال‌هایی که داوران خارجی این دیدار خاص را قضاوت کنند، قضاوتش به عهده شما بود.

درست است من ۲ دربی در سال ۷۱ و ۷۳ را قضاوت کردم و خاطرات خوبی از آنها دارم و هر دو دربی به خوبی و خوشی تمام شد.

فارس: اما دربی سال ۷۳ درست یک هفته بعد از آن دربی معروف و جنجالی بود که منجر به محرومیت بازیکنان سرشناس دو تیم شد و مشخص بود که به خوبی و خوشی به پایان می‌رسد.

در هر صورت تنش وجود داشت و بازیکنان دو تیم همدیگر را ول نمی‌کردند! آنها دنبال تنش‌ها و برخوردهای خاص خود بودند. در هر صورت قضاوت آن دیدار به توان ما هم مربوط می‌شد که خدا کمک کرد و توانستیم از قضاوت این دیدار سربلند بیرون بیاییم.

فارس: در آن دربی که در بندرعباس برگزار شد، چندین بار هم توپ از ورزشگاه سوت شد!

درست است. زمین به اندازه‌ای کوچک بود که این اتفاق چند بار افتاد. جالب است بگویم که این دربی در زمین چمن یکی از زندان‌های بندرعباس برگزار شد.

فارس: بازی هم که بدون تماشاگر بود؟

درست است اما چند تماشاگر خاص در ورزشگاه حضور داشتند.

فارس: چطور شد که وارد هندبال شدید؟

من از سال ۱۳۴۶ در هندبال فعالیت می‌کردم و ۴ سال بعد از آن وارد فوتبال شدم. بنده در هندبال اصفهان همه کاره بودم و در اولین تیم ملی هندبال نیز حضور داشتم و عکس‌هایم هم موجود است. همچنین در تیم بسکتبال استقلال و پاس اصفهان نیز بازی کردم و به جز داوری فوتبال در بسکتبال و هندبال نیز سابقه مربیگری دارم.

فارس: به تیم فوتبال سپاهان برسیم. چطور شد که سال گذشته پرافتخارترین تیم لیگ به آن شکل ناکام ماند؟

پارسال بحرانی در تیم ایجاد شد و فکر می‌کنم عامل اصلی ناکامی‌ها تغییر مربی و مدیریت باشگاه بود. سپاهان تیم خوبی داشت اما عدم نتیجه‌گیری فقط به خاطر تغییر مدیریت و مربی بود و نه چیز دیگر.

فارس: امسال را چطور می‌بینید؟

امسال ویسی تیم جوان و خوبی بسته و همه باید کمک کنند تا سپاهان نتیجه بگیرد. البته تیم جوان بستن تاوان هم دارد. از سوی دیگر جوانان جوی نام هستند و از مربی حرف‌شنوی دارند و هر طور که بخواهی می‌توانی آنها را تربیت کنی. امسال به دنبال آن هستیم که گذشته را فراموش کنیم و نتیجه دلخواه مردم اصفهان را بگیریم.

فارس: خیلی‌ها اعتقاد دارند محرم نویدکیا در ناکامی فصل گذشته سپاهان نقش زیادی داشت. امسال تکلیف محرم چه می‌شود؟

معتقدم صلاح تیم را ویسی بیشتر می‌داند و هر کاری که ویسی صلاح بداند را انجام خواهیم داد.

فارس: با محرم صحبت نکرده‌اید؟

من فردا به اردوی تیم اضافه می‌شوم و ویسی هم بعد از دیدار چند دیدار یورو می‌آید. باید ببینیم چه می‌شود. هر چند که من هنوز به این قضیه ورود نکرده‌ام اما امیدوارم این قضیه به خیر و خوشی حل شود.

فارس: چند سال پیش با اشتباه سرپرست وقت سپاهان این تیم در آسیا بازنده شد. چه تضمینی وجود دارد که این اتفاقات در زمان سرپرستی شما نیفتد؟

نمی‌توانم بگویم قول می‌دهم اما این کارها را کرده و واردم. الان هم خواستم وضعیت بازیکنان از فدراسیون استعلام شود تا دوباره اشتباهی رخ ندهد. امیدوارم بتوانم مفید باشم. ضمن اینکه چون به اینطور امور وارد هستم امیدوارم از این مشکلات پیش نیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.