تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز طبق برنامه در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس نیز مانند روزهای اخیر از ساعت ۱۸.۳۰ دقیقه در مجموعه ورزشی شهید کاظمی آغاز شد. از این تمرین هم هواداران پرسپولیس استقبال خوبی کردند و حدود ۱۵۰۰ هوادار در محل تمرین حضور یافتند.

این هواداران مانند روزهای اخیر به شدت بازیکنان و کادر فنی را مورد تشویق قرار دادند و همچنین شعارهایی را علیه سرمربی حریف سر دادند. البته ازدحام بیش از حد هواداران باعث بروز مشکلاتی نیز شد. درهای ورزشگاه شهید کاظمی از ۱۸.۱۰ باز شد و این مساله باعث شد هواداران اتومبیل‌های خود را مقابل ورزشگاه پارک کنند و این موضوع مشکلاتی را در ورود بازیکنان به ورزشگاه به وجود آورد.

یک هوادار در اواسط تمرین به وسط زمین رفت و علیرضا بیرانوند و برانکو ایوانکوویچ را در آغوش کشید. این در حالی بود که حراست ورزشگاه با تاخیر این هوادار را به بیرون هدایت کرد.

حسین خبیری مشاور مدیرعامل نیز از جمله افرادی بود که امروز در محل تمرین حضور پیدا کرد. همچنین علی اکبر ترکاشوند هم امروز به همراه یک اسپانسر که پیش از این تبلیغات محیطی محل تمرین پرسپولیس را در اختیار داشت، در مجموعه حضور پیدا کرده بود.

پرسپولیسی ها امروز با انجام تمرینات بدنسازی زیر نظر مارکو استیلینوویچ خود را گرم کردند و سپس به انجام فوتبال درون تیمی در ۴ دروازه کوچک بدون دروازه بان مشغول شدند.

الکساندر لووانف و علیرضا بیرانوند نیز در قسمتی از زمین تمرینات اختصاصی شان را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام می دادند.

یک هوادار خانم هم در محل تمرین حضور پیدا کرد اما به سرعت توسط حراست ورزشگاه به بیرون راهنمایی شد.

محمد انصاری هم امروز برای دقایقی به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شد.

ازدحام بیش از حد افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران برخی مشکلات را به وجود آورد.

برانکو ایوانکوویچ هنگام فوتبال درون تیمی در وسط زمین عملکرد پرسپولیسی‌ها را به دقت زیر نظر داشت و به آنها تذکراتی داد.

همچنین امروز سه بازیکن تستی هم در تمرین پرسپولیس حاضر شدند.

محسن مسلمان در تمرین امروز در برخوردی که با یکی از بازیکنان داشت دچار مصدومیت جزیی شد و چند دقیقه ای روی زمین افتاد و به سرعت به تمرینات بازگشت.

محمد انصاری که از روی نیمکت تمرین را تماشا می کرد برای دقایقی دوربین عکاس تیم را گرفت و مشغول عکاسی شد. ژست های این مدافع در حال عکاسی در نوع خود جالب توجه به نظر می رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.