یک هوادار در اواسط تمرین پرسپولیس به داخل زمین دوید و درنهایت موفق شد برانکو را در آغوش بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه امروز با سوت برانکو آغاز شد و حدود هزار تماشاگر در تمرین امروز سرخ‌پوشان حاضر شدند.

* مهدی شیری که سابقه فعالیت در تیم فوتبال نفت تهران را دارد، به‌عنوان حرکت درمان (یکی از اعضای کادرپزشکی) تیم فوتبال پرسپولیس از امروز کار خود را با این تیم آغاز کرد.

* پیش از شروع تمرین برانکو به همراه دستیارانش و همه بازیکنان سمت هواداران آمدند و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

*‌ محمد انصاری امروز تمرین نکرد و با لباس ورزشی دقایقی به‌صورت اختصاصی زیرنظر کادر پزشکی به تمرین پرداخت.

* محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس امروز پس از حضور در ورزشگاه شهید کاظمی دقایقی با محمود خوردبین به صحبت پرداخت.

*‌ رضا چلنگر مترجم سابق برانکو هم امروز به محل تمرین پرسپولیس آمد.

* زمانی که هواداران پرسپولیس سرتن چوک مربی پرسپولیس را تشویق می‌کردند، وی با نشان دادن عدد ۶ به ابراز احساسات آنها پاسخ داد تا به نوعی کری‌خوانی هم کرده باشد.

* در حالی‌که اسپانسر البسه پرسپولیس تغییر کرده، اما دو دروازه‌بان این تیم لباس‌هایی به تن دارند که متعلق به اسپانسر پیشین است.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا دقایقی به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند، سپس در فضایی کوچک به بازی فوتبال بدون دروازه مشغول شدند.

* زمانی که تمرین سرخ‌پوشان در جریان بود، یکی از تماشاگران به داخل زمین دوید و درنهایت برانکو را در آغوش گرفت. این هوادار سپس خیلی سریع از درون زمین به بیرون هدایت شد.

*‌ چند بازیکن تستی امروز در تمرین شرکت داشتند.

* دو دروازه‌بان پرسپولیس تمرینات اختصاصی خود را زیرنظر مربی دروازه‌بانان انجام دادند.

*‌ مرور کارهای تاکتیکی از دیگر بخش‌های تمرین امروز سرخ‌پوشان بود.

* در بخشی از تمرین شهاب زاهدی اعتراضی به وحید امیری کرد، اما برانکو سر این بازیکن جوان فریاد زد و از او خواست که کارش را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین فردای پرسپولیس تعطیل است و سرخ‌پوشان روز سه‌شنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف پاراگ خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.