مردان دشان برابر ایرلند جنوبی تا پایان نیمه نخست تن به شکست یک بر صفر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جدال دو تیم ملی فوتبال ایرلند جنوبی و فرانسه میزبان به قضاوت ریتزولی در استادیوم لیون کلید خورد و سریع‌ترین گل جام با یورش سبزها به سمت دروازه لوریس رقم خورد، داور خطای پوگبا را اعلام کرد و برادی موفق شد ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

ایرلند خیلی زود پس از گل زده خود، عقب کشید و مشخص بود که فرانسه میزبان با تمام وجود، حمله خواهد کرد تا به سمت پیروزی و صعود به یک چهارم نهایی حرکت کند. حفظ دروازه برابر فرانسه فقط با دفاع کردن، به نظر منطقی نمی‌آمد اما این شیوه‌ای بود که مردان مارتین اونیل در پیش گرفته بودند.

حملات پیاپی فرانسه یکی پس از دیگری از مرکز میدان کلید می‌خورد و البته نتیجه مثبتی به همراه نداشت.

سیموس کولمن از ایرلند در دقیقه ۲۵ کارت زرد دریافت کرد و دومین کارت زرد این بازی در دقیقه ۲۷ نصیب کانته شد که در صورت صعود فرانسه به مرحله بعدی، غایب بزرگ تیم دشان لقب می‌گرفت.

ایرلند البته در دفاع مطلق فرو نرفته بود و در دقایق ۳۲ و ۳۸ روی دروازه فرانسه خطرات جدی را ایجاد کرد. هواداران فرانسه باور نداشتند تیمشان این‌گونه برابر جمهوری ایرلند که فقط به خاطر حضور در یورو ۲۰۱۶ شاد بود، شکست بخورد.

رامی دیگر مهره کلیدی فرانسه در دقیقه ۴۴ کارت زرد دریافت کرد و او هم به فرض صعود فرانسه به مرحله بعدی، غایب خروس‌ها لقب گرفت.

دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به سود ایرلند به رختکن رفتند تا در نیمه مربیان تکلیف این جدال را روشن کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.