هافبک تیم فوتبال نیویورک سیتی می‌گوید اگر هدفش بازی برای لاجوردی‌پوشان در مسابقات یورو ۲۰۱۶ بود، در جمع راه‌راه‌پوشان تورین باقی می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو که انتظار می‌رفت با وجود مصدومیت کلودیو مارکیزیو و مارکو وراتی به اردوی تیم ملی ایتالیا برای حضور در مسابقات یورو ۲۰۱۶ دعوت شود و در نهایت در لیست مدنظر آنتونیو کونته برای این مسابقات جایی نداشت، در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: اگر اولویت من بازی برای ایتالیا در مسابقات یورو ۲۰۱۶ بود، یک سال دیگر در یوونتوس می‌ماندم. زمانی که تصمیم به بازی در نیویورک‌سیتی گرفتم، به‌طور خودکار این پیغام را به کونته دادم که «اگر نیاز به من داری، من هستم، اما اگر بازیکنی دیگر را به اردو فرا بخوانی، تصمیمت را درک خواهم کرد».

وی افزود: شاید کونته مرا به اندازه دیگران ندید و به‌خوبی از وضعیت من در مقایسه با بازیکنان دیگر آگاه نبود. به همین خاطر بود که او از بازیکنان دیگر دعوت به‌عمل آورد. به‌هر حال ایتالیا دلش برای من تنگ نمی‌شود. فکر می‌کنم پیش از این هم هر کاری که باید را برای تیم ملی کشورم انجام داده‌ام. دلم برای تیم ملی تنگ می‌شود و حتی تماشای بازی‌های تیم ایتالیا از پای تلویزیون باعث ترشح آدرنالین بدنم می‌شود. در هر صورت فکر نمی‌کنم تیم ملی ایتالیا نیازی به من داشته باشد، چون خیلی خوب بازی می‌کند و حتی بهتر از این هم خواهد شد و شما این را خواهید دید.

هافبک پیشین یوونتوس در ادامه ضمن تمجید از هافبک پاری‌سن‌ژرمن که به‌دلیل عمل جراحی روی پایش از همراهی آتزوری در مسابقات یورو ۲۰۱۶ بازماند، اظهار داشت: شاید وراتی بیشترین شباهت را به من داشته باشد. او به‌طور حتم می‌توانست یکی از ستاره‌های یورو باشد و شکی ندارم که در آینده رهبر تیم ملی ایتالیا در میادین مسابقه خواهد بود. او هر آنچه را که برای این نقش نیاز است، دارد.

وی همچنین در مورد سرمربی بعدی تیم ملی ایتالیا که پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۱۶ جانشین آنتونیو کونته می‌شود، عنوان کرد: ونتورا کم و بیش ایده‌هایی شبیه به کونته دارد و به‌نظرم مربی مناسبی برای بر عهده گرفتن هدایت پروژه‌ای است که بر مبنای بازیکنان جوان شکل گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.