مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانم با سر و صدای زیادی به پرسپولیس آمدم و انتظارات از من بالاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید امیری پس از ثبت‌ قرارداد با پرسپولیس گفت:من پیش از این قراردادم را با پرسپولیس بسته بودم اما امروز آن را ثبت کردم. کار ما از الان آغاز شده و امیدواریم که بتوانیم جواب محبت مردم را بدهیم. باید بگویم قرارداد من دو ساله است و امیدوارم این دو سال توأم با موفقیت باشد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به همکاری با علیرضا منصوریان در نفت چرا به استقلال نیز نرفت، اظهار داشت: من حدود دو سال با منصوریان کار کردم اما تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم چرا که موفقیت و افق پیشرفت من در این تیم است و امیدوارم که به آن چیزی که می‌خواهم در این تیم برسم.

امیری درباره جو پرسپولیس هم افزود: خدا را شکر که جو تیم خوب است و حتی از آن چیزی که در ذهنم بود فراتر است. جو رفاقتی خوبی در پرسپولیس وجود دارد و از آن جایی که میانگین سنی تیم پایین است همه با هم برادر هستند و امیدوارم این شرایط تا پایان فصل ادامه پیدا کند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان جدید پرسپولیس با مبالغ میلیاردی جذب این باشگاه شدند، خاطرنشان کرد: قرار شده که قراردادم را نشان ندهم اما به همین ماه عزیز قسم می‌خورم که درباره من شرایط اینطور نیست و قراردادم زیر یک میلیارد تومان است.

این بازیکن در مورد اینکه گفته می‌شود با بهرام افشارزاده برای استقلالی شدن مذاکره کرده اما وزیر ورزش جلوی این انتقال را گرفته، افزود: هیچ بحث مالی با استقلالی‌ها نداشتم. آمدن من به پرسپولیس قلبی بود اما عده‌ای فکر می‌کردند که من به خاطر مسائل مالی پرسپولیس را انتخاب کردم. باید بگویم از انتخابم راضی هستم و باید بگویم با دعای خیر مردم روسفید شوم.

امیری در مورد اینکه او با سر و صدای زیادی به پرسپولیس آمد و همین مسئله انتظارات را بالا برده‌،‌گفت:‌با برانکو در همین باره صحبت کردم و گفتم که انتظارات از من بالاست چرا که با سر و صدای زیادی به پرسپولیس آمدم اما امیدوارم شما رسانه‌ها هم کمک کنید که بتوانم روسفید باشم.

وی در مورد پستش هم اظهار داشت: هر جا برانکو بگوید بازی می‌کنم. مهم این است که زیر پرچم پرسپولیس حضور داشته باشم. قول موفقیت برای پرسپولیس را می‌دهم و باید به هواداران قول جام بدهیم چرا که همیشه انتظار این تیم بالاست و باید بتوانیم خواسته‌های هواداران پرشورمان را برآورده کنیم.

این بازیکن در خصوص بیماری‌اش هم اظهار داشت: حدود پنج روز بیمار بودم و حتی به بیمارستان هم رفتم. به من گفتند که ویروسی وارد بدنم شده اما الان بهترم و دو روز هم با تیم تمرین کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.