رئیس فعلی باشگاه الاهلی قطر تأکید کرد که در صورت ادامه فعالیت در این سمت جایگزین‌های زیادی برای لوکا بوناچیچ در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتخابات ریاست باشگاه الاهلی قطر ۱۰ تیر ماه با کاندیداتوری دو فهرست بن حمد آل ثانی و خالد شبیب، رئیس و نائب رئیس فعلی این باشگاه برگزار می‌شود.

خالد شبیب که عامل حضور لوکا بوناچیچ در تیم الاهلی است در صورن انتخاب شدن، این مربی کروات و بازیکنان ایرانی را حفظ خواهد کرد، اما بن حمد آل ثانی نظر دیگری دارد.

آل ثانی در خصوص وضعیت کادر فنی تیم الاهلی پس از انتخاب احتمالی‌اش گفت: نمی‌خواهیم زیاد در مورد این موضوع حرف بزنیم، زیرا کمی طول خواهد کشید و قطعا بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم. جایگزین‌های زیادی پیش روی ماست که نیاز به بررسی در جلسه هیئت مدیره دارد.

رئیس فعلی باشگاه الاهلی در صورت حفظ سمت خود قصد دارد یوسف آدم، سرمربی قطری برکنار شده توسط خالد شبیب را بازگرداند، مربی‌ای که مخالف حفظ مجتبی جباری و پژمان منتظری در این تیم است.

الاهلی پس از کناره گیری زلاتکو کرانچار با هدایت یوسف آدم قطری از سقوط به دسته پایین‌تر نجات یافت و رده ششم جدول رده بندی فصل گذشته لیگ ستارگان قطر را کسب کرد. خالد شبیب، نائب رئیس فعلی باشگاه الاهلی پس از پایان این رقابت‌ها بر خلاف میل آل ثانی دستور به برکناری یوسف آدم و عقد قرارداد با لوکا بوناچیچ داد و همین مسئله اختلافات درون مدیریتی باشگاه الاهلی را نمایان کرد.

در این میان وضعیت مجتبی جباری و پژمان منتظری پس از تعیین رئیس جدید باشگاه الاهلی مشخص خواهد شد. در هفته‌های اخیر رسانه‌های قطری اخبار گوناگونی درباره آینده دو لژیونر ایرانی تیم الاهلی منتشر کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.