با پایان برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپا و جام ملت‌های آمریکای جنوبی در سال جاری، احتمال رویارویی قهرمانان این دو تورنمنت وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سران کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به همتایان اروپایی خود در یوفا پیشنهاد داده‌اند که با مشخص شدن قهرمانان رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ و تورنمنت صد سالگی کوپا آمه‌ریکا، این دو تیم در یک بازی نیمه رسمی در خاک آمریکای جنوبی به مصاف هم بروند.

آلخاندرو دومینگس، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در خصوص برگزاری یک بازی میان قهرمانان دو قاره اروپا و آمریکا که در صورت موافقت یوفا، در ماه‌های پایانی سال جاری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: یوفا مشغول بررسی پیشنهاد ماست و ما انتظار پاسخی سریع را داریم.

دومینگس که این اظهارات را در یک کنفرانس خبری در حضور ویکتور مونتالیانی، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب (کونکاکاف) و رئیس کمیته برگزاری تورنمنت صد سالگی کوپا آمه‌ریکا عنوان کرد، در خصوص دوره ویژه کوپا آمه‌ریکا که امسال برای اولین بار با حضور ۱۶ تیم و خارج از خاک آمریکا جنوبی برگزار شده است، گفت: این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، تورنمنتی فوق‌العاده بوده است که آمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها برای تماشای این بازی در حد تماشاگران بازی‌های جام جهانی بوده است. دوره بعدی کوپا آمه‌ریکا سال ۲۰۱۹ در برزیل برگزار خواهد شد.

فینال تورنمنت صد سالگی کوپا آمه‌ریکا، ساعت ۴:۳۰ بامداد فردا (دوشنبه) میان تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.