سرمربی تیم ملی آرژانتین در آستانه فینال رقابت‌های کوپا آمه ریکا خبر خوبی برای هواداران آلبی‌سلسته داشت و گفت که کاپیتان تیمش با آمادگی کامل در این بازی حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خراردو مارتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر شیلی در فینال کوپا که بامداد فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود، اعلام کرد که لیونل مسی برای حضور در این بازی آمادگی کامل دارد. مسی که با گلزنی در مرحله نیمه نهایی برابر آمریکا به رکورددار گلزنی برای تیم ملی آرژانتین تبدیل شد، در این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا نیز با پنج گلی که زده برترین گلزن آلبی‌سلسته است و به همین دلیل حضورش در ترکیب آرژانتین اهمیت فراوانی دارد.

مارتینو درباره مسی گفت: مسی تا حد بسیار زیادی در همان شرایطی بازی می‌کند که در بارسلونا دارد. او مدت نسبتاً زیادی است که در کنار هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی قرار گرفته و بازی می‌کند و این موضوع سبب شده است که او احساس بسیار خوبی داشته و از وضعیتش راضی باشد. من واقعاً فکر می‌کنم که الان زمان زیادی است که مسی در تیم ملی خوب کار می‌کند. تعداد دفعاتی که مسی در تیم ملی آرژانتین خوب بازی کرده از دفعاتی که عملکرد او خوب نبوده بیشتر است. او در وضعیت خوبی قرار دارد.

سرمربی آلبی‌سلسته تأکید کرد: مسی سمبل تیم ماست و بازتاب واقعی از تعهد و انگیزه‌ای است که تیم ما برای کسب پیروزی برابر شیلی دارد.

مارتینو درباره وضعیت کلی تیمش برای رویارویی با شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا گفت: به استثنای آگوستو و لاوتزی، سایر بازیکنان ما آماده رفتن به میدان هستند.

فینال تورنمنت صد سالگی کوپا آمه‌ریکا ساعت ۴:۳۰ صبح فردا برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.