تقریبا دیگر روزی نیست که رسانه‌های قطری مطلبی برای جدایی بازیکنان خارجی تیم العربی از جمله اشکان دژاگه و جواد نکونام کاپیتان فعلی و پیشین تیم ملی فوتبال ایران منتشر نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با اتمام مسابقات لیگ ستارگان قطر روزنامه‌ها و سایتهای خبری این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی را درباره سرنوشت بازیکنان ایرانی در تیم‌های مختلف منتشر کرده‌اند.

تیم العربی که اشکان دژاگه و جواد نکونام را با هدایت «فرانکو زولا» ایتالیایی در اختیار داشت نتوانست انتظارات را برآورده کند و این موضوع در کنار اختلافات داخلی باشگاه العربی، رسانه‌ها را بر آن داشت تا هر روز اخبار مختلفی از وضعیت آنها منتشر کنند که اکثر این خبرها بر جدایی بازیکنان خارجی العربی تاکید داشته است.

روزنامه «الشرق» در شماره امروز خود هم مجددا به وضعیت باشگاه العربی و انتخابات پیش روی این باشگاه پرداخته است. در بخشی از مطالب این روزنامه مطلبی با عنوان «جدایی زولا و بازیکنان خارجی ... آغاز راه تصحیح» آمده است که علاوه بر زولا، بازیکنان خارجی یعنی اشکان دژاگه، جواد نکونام، پائولینو و الن داسیلوا که چیز خاصی از نظر فنی برای ارائه نداشتند و از سطح متوسطی برخوردار بودند، از تیم العربی جدا خواهند شد.

این در حالی است که دژاگه هنوز با العربی قرارداد دارد و مشخص نیست چرا با وجود هزنیه سنگینی که فسخ قرارداد او برای العربی در پی دارد، مسئولان این باشگاه به دنبال کنار گذاشتن این هافبک ایرانی دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.