روز دوم از رقابتهای فوتسال جام باشگاه‌های جهان با ثبت دومین شکست برای نماینده ایران همراه بود تا شانس صعود تاسیسات دریایی کمتر شود. همچنین تیم بارسلونا صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان یکشنبه در قطر برگزار شد که طی آن تیم تاسیسات دریایی نماینده ایران در این رقابتها مقابل تیم کارلوس باربوسا با نتیجه ۳ به ۴ شکست خورد تا شانسش برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات کمتر شود؛ هرچند که کادر فنی تاسیسات قبل از شروع این مسابقات تاکید کرده بود نتیجه گیری برای این تیم در اولویت نیست.

در دیگر بازی گروه اول، تیم بارسلونا موفق شد دینامو مسکوی روسیه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد و با ۶ امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کند. در این گروه، بعد از بارسلونا، تیم‌های کارلوس باربوسا، دینامو مسکو و تاسیسات دریایی به ترتیب با ۳، ۳ و صفر امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. صعود تاسیسات به مرحله نیمه نهایی در گروه پیروزی پر گل آنها مقابل دینامو مسکو و شکست کارلوس باربوسا برابر بارسلونا است.

در گروه دوم هم تیم الریان که به عنوان میزبان در این رقابتها حاضر است توانست دست به کار بزرگی بزند و با نتیجه ۴ بر ۲ برابر مگنوس برزیل به پیروزی دست یابد. دیدار تیمهای اینترموویستار اسپانیا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال هم با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به بازی آخر این تیمها کشیده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.