هافبک‌های تیم ملی کرواسی شکست دیرهنگام و غیرمنتظره برابر پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ را نتیجه‌ای ناعادلانه برای این بازی می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست یک بر صفر تیم ملی کرواسی برابر پرتغال در سومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ که برخلاف جریان بازی با گل دقیقه ۱۱۷ ریکاردو کوارسما به سود پرتغالی‌ها خاتمه یافت، ایوان راکیتیچ و لوکا مودریچ دو هافبک سرشناس کروات‌ها مدعی شدند برای تیم آنها نتیجه‌‌ای که مستحقش نبوده رقم خورده است.

راکیتیچ، درباره شکست تیمش گفت: واقعاً نمی‌دانم که گل پرتغال چگونه به ثمر رسید. اگر از خودشان هم بپرسید که چطور گل زدند، احتمالاً نمی‌دانند. می‌گویند که فوتبال بهترین ورزش دنیاست اما گاهی اوقات فوتبال کودن‌ترین ورزش دنیا می‌شود! در این بازی هم فوتبال روی کودنش را نشان داد، چون غیرممکن است تیمی که بازی بهتری ارائه کرده، مجبور به بازگشت به خانه شود.

هافبک بارسلونا افزود: نمی‌دانم چرا همه چیز علیه ما رقم خورد. پس عدالت کجاست؟ چرا همیشه عدالت از ما فرار می‌کند؟ ما در تمام تورنمنت عالی بازی کردیم و حالا نمی‌توانم باور کنم که باید به خانه برگردیم.

لوکا مودریچ، هافبک رئال‌ مادرید اما حتی از راکیتیچ هم احساسی‌تر بود. او که در پایان بازی اشک در چشمانش حلقه زده بود، حذف از یورو را حق کروات‌ها نمی‌دانست. مودریچ اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که تیم بهتر دارد به خانه برمی‌گردد. ما در تمام طول تورنمنت خوب بازی کردیم و حق‌مان نبود که حذف شویم. بر بازی سوار بودیم، توپ را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما این پرتغالی‌ها بودند که با خوش‌شانسی در یک ضد حمله گل زدند.

پرتغال با شکست کرواسی حریف لهستان در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.