مدافع تنومند ایتالیا قبل از بازی با اسپانیا همبازی‌هایش را از موراتا برحذر داشت.

به گزاش خبرگزاری فارس، آندره‌آ بارزالی مدافع تنومند ایتالیا پیش از بازی مقابل اسپانیا در مصاحبه تفصیلی خود اظهار داشت که موراتا مهاجم جوان اسپانیا و همبازی‌اش در یووه دوستشان نیست.

بارزلی در نشست خبری خود گفت: ما در این دیدار حساس متاسفانه کاندروا را در ترکیب نداریم و از این موضوع ناراحت هستیم. زیرا به خوبی می‌دانیم که او در دو بازی ابتدایی ما تاثیری زیادی گذاشت. اما با این وجود ما ۲۳ بازیکن آماده برای این دیدار داریم.

وی افزود: با وجود اینکه در این بازی یک کارته هستم و در صورت دریافت کارت زردی، بازی بعدی را از دست می‌دهم اما به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم که به تیم استرسی وارد شود.

بارزالی در مورد بازی مقابل موراتا همبازی‌اش گفت: داخل زمین بازی ما هیچ دوستی نداریم. با تمام وجود در این بازی می‌جنگیم. موراتا یکی از بازیکنان خطرناک اسپانیا است و آنها بازیکنان خوب زیادی دارند و ما باید مواظب همه آنها باشیم. ما نقاط قوت موراتا را می‌دانیم.

مدافع آتزوری درباره مصاحبه موراتا که گفته بود ایتالیا بهترین مدافعان جهان را دارد، گفت: ما با هم شوخی می‌کنیم. این حرف‌ها را باید کنار بگذاریم و ما از موراتا می‌ترسیم و باید مواظب او و بقیه بازیکنان ماتادورها باشیم.

دیدار ایتالیا مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ دوشنبه(۷ تیرماه) برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.