مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران گفت: جلسه خوبی در سازمان بازرسی کل کشور با حضور مهدی تاج برگزار شد.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تشکیل جلسه ویژه برای تعیین تکلیف باشگاه نفت تهران گفت: امروز جلسه‌‌ای در سازمان بازرسی کل کشور با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال،‌ بنده و اعضای کمیته واگذاری باشگاه نفت و مسئولان این باشگاه و مسئولان سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

سازمان بازرسی کل کشور توضیحاتی در مورد وضعیت این باشگاه خواست که مهدی تاج گزارش مفصلی از این باشگاه ارائه کرد.

وی افزود: در جلسه سه ساعته امروز صحبت‌های زیادی در مورد برگزاری مزایده نفت انجام شد اما قرار شد که ظرف یکی دو روز آینده و پس از تعیین تکلیف و تهیه صورت جلسه،‌این کمیته در مورد واگذاری باشگاه نفت تهران تصمیم‌گیری کند. تا زمانی که این کمیته نظرش را اعلام نکند نمی‌توانیم اطلاع‌رسانی بیشتری در مورد وضعیت این باشگاه انجام بدهیم. باید از مهدی تاج تشکر کنم که امروز با وجود آنکه جلسه مهمی در هیأت رئیسه سازمان لیگ داشت این جلسه را لغو کرد و در جلسه تعیین وضعیت باشگاه نفت حضور پیدا کرد.

قنبرزاده تصریح کرد: باید از مسئولان بازرسی کل کشور هم که متعهدانه این موضوع را دنبال کردند تشکر کنم. قطعا بلاتکلیفی بازیکنان نفت تبعات اجتماعی داشت. بازیکنانی که برای موفقیت تیم نفت تلاش کرده بودند. من هم مدیرعامل این باشگاه بودم. مسئولان بازرسی کل کشور راهنمایی‌های قانونی خوبی را انجام دادند. در حال حاضر نمی‌توان گفت که کدام شرکتی برنده مزایده امتیاز باشگاه نفت شده است تا اینکه کمیته نظر نهایی‌اش را اعلام کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.