مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد این باشگاه اصفهانی موافق انتقال علی کریمی به باشگاه دینامو زاگرب کرواسی است.

اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت انتقال علی کریمی به باشگاه دینامو زاگرب کرواسی گفت: در یکی از بندهای قرارداد علی کریمی قید شده است که اگر وی پیشنهادی اروپایی داشته باشد می‌تواند به آن پیشنهاد پاسخ مثبت داده و از سپاهان جدا شود. ضمن اینکه ما هم می‌خواهیم بازیکنان جوان‌مان در باشگاه‌های مطرح اروپایی پیشرفت و رشد کنند.

وی در ادامه یادآور شد: از آنجایی‌که باشگاه دینامو زاگرب جزو باشگاه‌های مطرح شرق اروپاست و از این باشگاه بازیکنان زیادی به باشگاه‌های مطرح اروپایی ترانسفر شده‌اند، زمینه برای رشد و پیشرفت علی کریمی مهیاست. به‌همین خاطر ما موافق انتقال علی کریمی به باشگاه دینامو زاگرب هستیم و توافق‌نامه‌ مربوطه را امضا و برای این باشگاه ارسال کرده‌ایم. حالا باید ببینیم باشگاه دینامو زاگراب چه اقدامی انجام می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که «آیا فرید بهزادی کریمی قرار است جانشین علی کریمی شود؟»، تأکید کرد: با توجه به بازیکنان زیادی که در این پست داریم ویسی باید در مورد بهزادی کریمی تصمیم نهایی را بگیرد، ضمن اینکه او با ما از قبل قرارداد داخلی امضا، اما ماندنش را منوط به تعیین تکلیف حضور علی دایی در کادرفنی صبا کرده بود که با توجه به اتفاقات اخیری که برای باشگاه صبا رخ داد این شرط هم منتفی شده و دوباره پرونده مذاکرات با این بازیکن باز شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.