سکوت مطلق نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شهر تهران در ماجرای انتقال نفت به شهرستان‌ها و حتی احتمال انحلال آن جای سوال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس،بحث انتقال نفت تهران به شهری دیگر به عنوان تیمی سازنده و ریشه‌دار با قدمت چهل و پنج ساله با انتقاد و موضع‌گیری صریح رسانه‌های ورزشی همراه بوده است.

بازیکنان نفت هر چند روز یکبار اقدام به تحصن و تجمع می‌کنند و بلاتکلیفی از یک سو و انتقال به شهری دیگر آنها را بشدت آزار می‌دهد.چیزی نمانده بود با انتقال نقت به انزلی علاوه بر تغییر شهر شاهد از بین رفتن نام این تیم قدیمی باشیم.

تیمی که نزدیک به نیم قرن سابقه و قدمت دارد و به سازندگی شهره بوده در این ماجرا و در حالی که شاهد رایزنی‌های آشکار نمایندگان مجلس شهر انزلی و مکاتبات نمایندگان ادوار گیلان با رییس جمهور هستیم همچون ماجرای انتقال پاس بزرگ تهران به همدان که با نابودی این تیم همراه بود شاهد سکوت محض نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران هستیم.

عجیب اینکه نمایندگان مردم تهران در مجلس لام تا کام سخنی نگفته و گویا اصلا برایشان مهم نیست با انتقال نقت به شهری دیگر یک تیم از تهران کم شده و حتی با تغییر نام آن شاهد محو شدن این تیم باشیم.

حال که برخی سخن از انحلال نفت و لیگ برتری شدن ملوان یا فجر سخن می‌گویند باز هم نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران سکوت اختیار کرده‌اند. عجیب تر آنکه یک نماینده شورای شهر تهران نفش اصلی را در انتقال نفت به شهری دیگر ایفا کرده و تمام توانش را بکار بسته تا این تیم نامش هم با انتقال به شهری دیگر و تغییر تام محو شود.

برخی نمایندگان ورزشی و چسبیده به ورزش مردم تهران در شورای شهر و مجلس نیز در این ماجرا کاملا خنثی و منفعل عمل کرده و در حالی که به واسطه ورزش آرایی کسب کرده‌اند نسبت به سرنوشت یک تیم کهن و ریشه‌دار و بلاهایی که با لابی های سیاسی برسرش می آورند سکوت اختیار کرده اند؟!

آیا تهران نماینده‌ای در مجلس و شورای شهر ندارد؟!به راستی چرا آنها تماشاگر و کاملا منفعل بوده و چه پاسخی برای مردم و رسانه‌ها دارند؟!آیا کسی هست آنها را از خواب بیدار کرده و بگوید بلایی که سر پاس امد بدتر از ان قرار است بر سر نفت بیاید؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.