سرمربی فصل آینده بایرن‌مونیخ می‌گوید ستاره پرتغالی رئال‌ماردید و ستاره بارسلونا به رقابتی که بین‌شان وجود دارد، نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در یادداشتی که برای روزنامه «تلگراف» انگلیس نوشت، عنوان کرد: همیشه از من در مورد لیونل مسی و از توجه رونالدو به او پرسیده می‌شود. حقیقت این است که ما در رئال‌مادرید تمام روزهای خود را صرف صحبت در مورد مسی نمی‌کردیم. کریس برای لیونل احترام خاصی قائل است. دیدی که من به این قضیه دارم، این است که هر دو بازیکن به هم نیاز دارند. هر یک از این دو، دیگری را به سوی موفقیت و ثبت رکورد گلزنی جدید سوق می‌دهد.

وی در ادامه یادداشتش نوشت: رونالدو در سال ۲۰۰۳ به منچستریونایتد پیوست و اولین بازی ملی‌اش را هم در سال ۲۰۰۴ برای پرتغال انجام داد. ۱۲ سال از آن موقع می‌گذرد و کریس همچنان بزرگترین ستاره اروپاست و این فوق‌العاده است. در هشت سال اخیر طبیعی بوده که با وجود کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، بازیکن دیگری نتواند توپ طلا را از آن خود کند. شاید اگر رقابتی بین این دو نبود، هیچ‌کدام نمی‌توانستند به اوج برسند. به عنوان مربی خوشحالم که بازیکنی همچون رونالدو داشتم. او هر هفته می‌خواست بازی کند و هر هفته به دنبال گلزنی بود. هیچ‌وقت در مورد کریستیانو نگرانی نداشتم که آیا او آماده بازی است یا خیر؟

در بخش دیگری از این یادداشت آنچلوتی نوشت است: رونالدو تعصب زیادی روی تیم ملی پرتغال دارد. زمانی که من در رئال‌مادرید بودم، بهترین هم‌تیمی‌های کریس پرتغالی‌های تیم یعنی په‌په و فابیو کوئنترائو بودند. اگر رونالدو اسپانیایی بود تا حالا دو قهرمانی در مسابقات یورو و یک قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده بود. بازی برای تیم پرتغال برای او خیلی اهمیت دارد و به نوعی جرو اولویت‌هایش است. رونالدو دوست دارد تا در رده ملی با پرتغال به عنوانی برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.