برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از مذاکره مسئولین این باشگاه با مهدی طارمی بی اطلاع بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی لحظاتی پیش برای مذاکره و تمدید قرارداد خود وارد باشگاه پرسپولیس شد. طارمی که ماه ها خبر از رفتنش به فوتبال اروپا می داد برای مذاکره با طاهری به ساختمان این باشگاه رفت اما نکته قابل تامل اینجاست که برانکو سرمربی پرسپولیس از حضور طارمی در ساختمان باشگاه و مذاکره با مسئولان این تیم بی خبر بود. برانکو ساعتی پیش در کنفرانس خبری خود درباره اینکه آیا او هم طارمی را می‌خواهد یا خیر؟ گفت: ما با او تماسی نداشته‌ایم و او هم تلفنش را پاسخ نمی‌دهد. ما باید در خیابان‌های تهران دنبال آنها بگردیم. باشگاه همه تلاش خود را کرده است. وقتی نمی‌خواهند بیایند نمی‌دانیم چه کنیم.

اما دقایقی پس از این صحبت ها طارمی به باشگاه رفت و پس از او برانکو برای کارهای اداری اش در ساختمان باشگاه حضور یافت و از حضور طارمی و جلسه با او ابراز بی اطلاعی کرد. برانکو برانکو درباره اینکه آیا جلسه ای با مهدی طارمی داشت یا نه گفت: نه ما جلسه ای نداشتیم.مگر او در باشگاه بود؟

به نظر می رسد مسئولین پرسپولیس بدون هماهنگی با برانکو جلسه ای با طارمی برگزار کردند و حال باید منتظر بود و دید آیا طارمی تمدید می کند یا خیر؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.