سرمربی پرسپولیس می گوید با آقای گل فصل قبل لیگ برتر مشکلی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مهدی طارمی توضیحات تازه ای می دهد. در حالی که طارمی به نزدیکانش گفته پرسپولیسی ها حتی به او پیشنهاد هم نداده اند، برانکو می گوید: «باید اعتراف کنم با این سوال مرا غافلگیر کردید، از این بابت که او را می خواهیم یا نمی خواهیم. ما با مهدی از قبل از عید مذاکره کردیم. او خودش باید بخواهد. ما نمی توانم کاری کنیم. ما قبل و بعد از نوروز با او مذاکره داشتیم اما خودش گفت که دوست دارد به اروپا برود. طبیعی است ما آقای گل لیگ را می خواهیم اما خودش باید تصمیم بگیرد.»

او درباره اختلافی که با مهدی طارمی دارد، می گوید: «نمی دانم چه اختلافی می تواند وجود داشته باشد. کادر فنی هر جایی در هر کجای دنیا از بازیکنان خودش می خواهد که بدوند و تلاش کنند.»

برانکو درباره وضعیت رامین رضائیان توضیح می دهد: «اطلاعاتی درباره او ندارم. تلفنش را جواب نمی دهد. اصلا از وضعیتش خبر نداریم.» اما برانکو او را می خواهد؟ «اصلا نمی دانیم وضعیت او چطور است.»

او درباره حضور پرسپولیس در پلی آف آسیا می گوید: «اشکالی ندارد. به پلی آف می رویم و بازی می کنیم.»برانکو درباره اردوی اکراین هم توضیح می دهد: « ۱۴ روز در کیف اکراین اردو داریم. سه دیدار دوستانه داریم شاید چهارمین دیدار هم انجام شود اما فعلا هیچ چیز قطعی نشده است. صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم. همه بازیکنانی که قرارداد بسته اند را همراه خود می بریم. در حال حاضر ۲۲ بازیکن داریم. با توجه به اینکه در سفر به اوکراین تغییر کوچکی خواهد شد چون قرار بود فردا برویم اما به خاطر اشکالات فنی سفرمان به جمعه موکول شد. حالا حریفان متفاوتی در اوکراین داریم. یکی از بازی های ما با دیناموکیف است»

برانکو همچنین درباره کری خوانی های سرخابی ها می گوید: «استقلالی ها زیاد کری خوانی می کنند چون زیاد روی تیم شان سرمایه گذاری کرده اند. من هم خوشحالم که در دربی آنها را خواهم دید.»

برانکو در پایان درباره مشکلاتش با کی روش توضیح می دهد: «اصلا نمی‌دانم ماجرا چه بوده است. قبلا هم گفته‌ام که درباره این داستان هیچ صحبتی نمی‌کنم. من حرف هایم را پیش از این زده ام و دیگر قصد ندارم در این خصوص صحبتی کنم. این مسئله از نظر من تمام شده است و صحبتی دیگر در این خصوص ندارم. باشگاه به عنوان کارفرماست و من و اعضای کادرفنی هدفمان باید ساختن تیم قوی باشد. ما هستیم تا بازیکنان را بهتر آماده کنیم تا هرچه بهتر بازی کنند. هرچه آماده‌تر باشند برای بازی در تیم ملی هم اماده تر هستند. همانقدر که برای ما موفقیت پرسپولیس اهمیت دارد از آن مهم‌تر موفقیت تیم ملی است.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.