«پیتر شیلتون» به پرتغال توصیه کرده که برای نخستین بازی دور حذفی در یورو ۲۰۱۶ که به مصاف کرواسی می‌روند، باید راه های دیگری برای خروج از مشکلات، جز اتکا کردن به ستاره رئال مادرید پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دروازه بان پیشین تیم ملی انگلیس هشدار داده است که پرتغال نمی تواند در یورو ۲۰۱۶ به تنهایی روی «کریستیانو رونالدو» تکیه کند.

در تساوی ۳ بر ۳ پرتغال مقابل مجارستان، رونالدو علاوه بر اینکه دو گل به ثمر رساند پایه گذار گل اول تیمش نیز بود تا آنها به جمع ۱۶ تیم راه یافته به دور بعد رقابت های یورو ۲۰۱۶ ملحق شوند و به مصاف تیم ملی کرواسی بروند.

ستاره رئال مادرید ابتدا با یک ضربه پشت پای تماشایی دروازه حریف را گشود و سپس با ضربه سر٬ مردان «فرناندو سانتوس» را به بازی برگرداند، اما «شیلتون» معتقد است که تکیه کردن بیش از حد به این مرد ۳۱ ساله برای پرتغال خطرناک است.

او این طور نوشته است: با این حال لحظه ای دیگر از درخشش فردی «کریستیانو رونالدو» به نمایش در آمد، البته کسی که احتمالاً بهترین بازیکن دنیاست. نکته تأسف برانگیز اینجاست که او نمی تواند جای تمام تیم پرتغال بازی کند. با این وجود احتمالا در مورد گل اولش مقابل مجارستان سال ها صحبت خواهد شد. ضربه بی نظیر پشت پای او به گوشه سمت راست دروازه، پایان زیبایی را خلق کرد و دلیل اینکه تیمش هنوز در مسابقات حضور دارد و به خانه برنگشته است، اجرای قهرمانانه اوست.

همچنین «شیلتون» برای پیروزی ۲ بر یک حریف بعدی پرتغال (کرواسی) مقابل اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی، شگفت زده نشده بود.

مرد ۶۶ ساله انگلیسی در ادامه نوشت: در واقع از شکست اسپانیای کمی خسته مقابل کرواسی شگفت زده نشدم، زیرا همانطور که قبلاً نیز گفتم، کرواسی پدیده من در این مسابقات است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.