سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید داور بازی این تیم با بارسلونا تحت تاثیر نام حریف قرار داشته و برای همین یک پنالتی و یک گل صحیح نماینده ایران را نادیده گرفته است.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل بارسلونای اسپانیا در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان گفت: شاید اگر یک مقدار جوانان ما زودتر به تیم اضافه می‌شدند یا مصدومانمان بیشتر در تمرینات حضور داشتند، می‌توانستیم بارسلونا که یکی از بهترین تیم‌های دنیا است را از سر راه برداریم.

وی تاکید کرد: نیمه دوم بر بازی کاملا مسلط بودیم و می‌توانستیم برنده باشیم. در نشست خبری همه اذعان داشتند ایران تیم برتر بود و دروازه بان حریف بازیکن برتر. در هر صورت قسمت همین بود و دنبال توجیه نیستیم.

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات با بیان اینکه دو بازی بعدی تیمش هم سخت است تصریح کرد: باید از بازیکنانم به خاطر غیرت و تلاششان تشکر کنم. فرق بارسا و تیم تاسیسات این است که تعداد بازی‌هایی که می‌کند بیشتر است. لیگ ما پنج ماه تعطیل بوده است ولی لیگ اسپانیا هفته قبل تمام شد. با این حال ما در این بازی خیلی خوب بودیم. عملکرد بازیکنان ما این نوید را می‌دهد که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

شمسایی همچنین با انتقاد از عملکرد داور مسابقه، گفت: اگر داور به اسم بارسلونا نگاه نمی‌کرد توپی که منجر به گل چهارم حریف شده بود را اوت اعلام می‌کرد. آن زمان بازی ۳ بر ۲ بود و ما این شانس را داشتیم که بازی را به تساوی بکشیم و حتی پیروز شویم. حتی داور یک گل ما را قبول نکرد و یک پنالتی هم به سود ما نگرفت. بعد از پایان مسابقه هم مربیان دیگر اعتقاد داشتند داور به نفع بارسلونا بود.

سرمربی تاسیسات خاطرنشان کرد: یک نکته در طول این مسابقه برای من خیلی جالب بود. تا الان فکر می‌کردم فقط رشته والیبال است که آنالیزور دارد ولی امروز متوجه شدیم که چهار نفر در جایگاه ویژه هستند و بازی را با همانند والیبال آنالیز می‌کنند و ثانیه به ثانیه اطلاعات را به سرمربی بارسلونا می‌دهند. اینجا بود که فهمیدم فاصله یک تیم حرفه ای با تیمی که تازه سه چهار سال است کار را آغاز کرده چقدر است و اسم این تیم بی جهت بارسلونا نیست.

وی درباره ارزیابی‌اش از تیم‌های حاضر در این مسابقات، گفت: بالاترین سطح فوتسال که تاکنون در عمرم دیدم همین مسابقات است که بهترین‌های فوتسال از فالکائو گرفته تا تیاگو و روملو و تمام ستارگان اینجا هستند. همه بزرگان ایتالیا، روسیه، پرتغال و اسپانیا جمع هستند.

شمسایی در پایان گفت: واقعا جای خبرنگاران ایرانی در این مسابقات خالی است چون بارسلونا و سایر تیمها با ۱۶ یا ۱۷ نفر خبرنگار و عوامل مختلف آمده اند و ما از این بابت غبطه می‌خوریم.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی در اولین مسابقه خود در رقابتهای فوتسال جام بین قاره‌ای بامداد شنبه به مصاف بارسلونا اسپانیا رفت و با نتیجه ۲ به ۴ مغلوب حریف شد. این مسابقات در کشور قطر برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.