سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در چالشی که میان تیم ملی و پرسپولیس به وجود آمده حق با برانکو است، گفت: بازیکنان در دوران بدنسازی پیش فصل باید در اختیار باشگاه‌ها باشند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با بازیکنانی که در نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوسته‌اند، گفت: خوشبختانه پرسپولیس به خوبی در نقل و انتقالات تقویت شده است و در قسمت‌هایی که نیاز به تقویت داشته، بازیکن جذب کرده است. البته در یکی دو پست دیگر نیز نیاز به جذب بازیکن دارد که امیدوارم در روزهای آینده بتواند گزینه‌های خوبی را جذب کند.

وی اضافه کرد: بازیکنانی که در نقل و انتقالات به پرسپولیس آمده‌اند باید بدانند که چه وظیفه سنگینی را دارند و برای چه تیمی بازی می‌کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: در حال حاضر دو دروازه‌بان خوب در پرسپولیس حضور دارند که امیدوارم بتوانند دروازه را بیمه کنند تا دیگر مشکلاتی که سال‌های اخیر شاهد آن بودیم تکرار نشود. اگر نقاط ضعف پوشیده شود، پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی برای لیگ شانزدهم خواهد بود.

درخشان در خصوص چالشی که میان کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ به وجود آمده، تصریح کرد: برانکو حق دارد و می‌خواهد تیمش را در اختیار داشته باشد، باشگاه نیز چندصدمیلیون تومان برای بازیکن هزینه کرده و همچنین میلیون‌ها تومان نیز برای برگزاری اردو خرج می‌کند و با این حساب بازیکن متعلق به باشگاه است و باید در این فصل در اختیار باشگاه قرار بگیرد، زیرا بدنسازی پیش فصل خیلی در روند آماده‌سازی تیم مهم است.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر حدود یک ماه تا آغاز لیگ باقی مانده است و امیدوارم که این تعامل میان تیم ملی و باشگاه‌ها به وجود بیاید تا در طول فصل دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )