هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان مذاکرات خوبی را با مسئولان باشگاه دینامو زاگرب انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان که این روزها به شدت مورد توجه دینامو زاگرب کرواسی قرار دارد طی سفری به این کشور مذاکراتی را با این تیم انجام داد که البته شنیده می‌شود مذاکرات خوبی نیز بین باشگاه فعلی او یعنی سپاهان و باشگاه کروات نیز انجام شده و این احتمال وجود دارد که طرفین به توافق نهایی نیز برسند.

برهمین اساس مدیر برنامه های این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص گفت: این مذاکرات از آنجایی انجام شد که یک بند در قرارداد کریمی وجود داشت و این اجازه را می داد تا در صورتی که او از تیم های اروپایی پیشنهاد داشته باشد تحت شرایطی از سپاهان جدا شود.

وی ادامه داد: بنابراین طی روزهای گذشته با کریمی راهی کرواسی شده و ضمن انجام مذاکرات لازم، این بازیکن از امکانات مدرن این باشگاه نیز دیدن کرد. در حال حاضر نیز با مساعدت مسیولان سپاهان، مذاکرات به خوبی با دینامو پیش رفته و توافقات خوبی برای پیوستن کریمی به دینامو زاگرب انجام شده است و پیشرفت زیادی نیز در مذاکرات داشتیم.

مدیر برنامه های کریمی گفت: قرار است ۳ روز دیگر برای توافق نهایی و امضای قرارداد راهی کرواسی شده تا یک جوان دیگر از ایران به نمایندگی از فوتبال اصفهان برای افتخار آفرینی راهی یکی از تیم های مطرح اروپایی شود ضمن اینکه امیدوارم علی از این فرصت استفاده کرده و از تیم بزرگ کروات به عنوان سکوی پرتاب حضور در تیم های درجه اول فوتبال جهان استفاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.