تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور مدافع برزیلی در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در حضور بهرام افشارزاده یک جلسه تمرین هوازی و استقامتی را برگزار کرده بود از ساعت ۱۹ امروز برنامه‌های تاکتیکی‌اش را کمپ حجازی دنبال کرد.

*قبل از شروع تمرین سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری جلسه‌ای با علیرضا منصوریان در اتاق سرمربی استقلال برگزار کردند.

* هواداران تیم استقلال که امروز تعدادشان به بیش از ۷۰۰ نفر می‌رسد با حضور در کمپ حجازی مثل روزهای گذشته به تشویق کادر فنی و بازیکنان محبوب خود پرداختند آنها در همان ابتدای تمرین به هنگام ورود تماشاگران به داخل زمین سرود قهرمانی سر داده و به این شکل از تیمشان حمایت کردند.

* هنوز دقایقی از آغاز تمرین امروز استقالل نگذشته بود که به یکباره تماشاگران با شعار (گودرزی، گودرزی) اینگونه وزیر ورزش را تشویق کردند. این شعارها البته تعجب اهالی رسانه و تعدادی از تماشاگران را که روی سکوها نشسته بودند را در پی داشت زیرا در حالی که گودرزی امروز به شکلی خودجوش! تشویق شده همین چند روز پیش با انواع و اقسام شعارها روبه‌رو شده بود. هواداران تیم استقلال در حالی امروز وزیر ورزش را تشویق می‌کردند که در دو جلسه ابتدایی تمرین آبی‌پوشان عکس وزیر ورزش با لباس پرسپولیس روی سکوهای کمپ حجازی نصب شده بود و طی هفته‌های اخیر بارها از او به عنوان وزیر پرسپولیسی یاد می‌شد. این شعارها امروز در حالی سر داده شد که تعدادی تماشاگران استقلال دو هفته پیش با حضور در مقابل وزارت ورزش و همچنین درب مجلس شورای اسلامی خواهان استیضاح وزیر ورزش شده و اعلام می‌کردند این وزیر پرسپولیسی مانع از کار نقل و انتقال تیم باشگاه استقلال شده است.

* قبل از آنکه تمرین آغاز شود منصوریان به شکل حلقه اتحاد بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت سرمربی تیم استقلال بعد از ارائه توضیحات لازم خودش پا به پای استقلالی‌ها فوتبال بازی کرد و در حالی که لباس یک رنگ آبی بر تن داشت توصیه‌های لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد.

* راپسون جانواریو مدافع برزیلی زیر ۲۳ سال که با مسئولان استقلال به توافق رسیده و حتی در تست پزشکی این باشگاه شرکت کرده است امروز در تمرین آبِی‌پوشان حاضر شد و به همراه یکی از اعضا کادر فنی تنها به دویدن دور زمین پرداخته و بعد از یک ساعت کمپ حجازی را ترک کرد.

*هواداران تیم استقلال بنر بزرگی از ناصر حجازی روی سکوها پهن کردند و به این شکل یاد و خاطره پیشکسوت خود را گرامی داشتند.

* علیرضا منصوریان بعد از گذشت ۳۰ دقیقه آغاز تمرین هنگامی که بیت‌الله خندان یکی از روزنامه‌نگاران قدیمی را دید به سمت او آمد و با او عکس یادگاری گرفت و سرمربی استقلال با یک هوادار معلول که با ویلچر به محل تمرین آمده بود با او عکس گرفت و برای او آرزوی سلامتی کرد.

* طرفداران تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز به شدت امید ابراهیمی را تشویق کرده و از خسرو حیدری خواستند وی را به تمرینات استقلال بیاورد.

*در ادامه شعارهای طرفداران استقلال علیه رقیب دیرینه آنها نسبت به برانکو ایوانکویچ موضع‌گیری کرده و علیه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس شعار می‌دادند.

* محور اصلی تمرین امروز تیم استقلال گرم کردن و فوتبال در کل زمین بود که بازیکنان در قالب دو گروه سبز و نارنجی حدود یک ساعت زیر نظر سرمربی تیم استقلال تمرین کردند.

* علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز به همراه پسر خود به محل تمرین آمده بود و در کنار زمین عکس یادگاری نیز با وی گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال فردا در سالن وزنی آکادمی ملی المپیک یک جلسه تمرینی برگزار خواهد کرد و بازیکنان این تیم در نوبت عصر استراحت خواهند کرد همچنین استقلالی‌ها روز یکشنبه تمرینی نخواهند داشت و از روز دوشنبه مجدداً برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال اواسط تیر ماه برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه احتمالا راهی ارمنستان یا گرجستان خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )