مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه فصل گذشته بین بازیکنان و کادر فنی اختلاف زیادی وجود داشت، گفت: منصوریان توانسته بازیکنان را همدل و آماده شروع لیگ کند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظر من تا به اینجا کادر فنی آبی پوشان توانسته بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد و مطمئنا کسانی به تیم پیوستند که نیاز کادر فنی بوده اند.

وی تاکید کرد: منصوریان با شروع لیگ تمرینات منظمی را برای بازیکنان در نظر گرفته که این مساله می تواند کار آنها را در لیگ راحت تر کرده و بازیکنان برای دیدارهای سختی که پیش رو دارند به وحدت تاکتیکی خواهند رسید.

ورمزیار خاطرنشان کرد: منصوریان در این مدت حضورش در استقلال توانسته وحدت خوبی را در بین بازیکنان برقرار کند و آن اختلافات بدی که فصل پیش در تیم وجود داشت را از بین برده است. فصل پیش منصوریان در نفت چنین اتحادی را بین بازیکنان به وجود آورد که نفت با آن شرایطی بحرانی که داشت توانست در انتهای فصل به رتبه های بالای جدول برسد.

مربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که استقلال فصل پیش نتوانست به قهرمانی برسد اختلاف شدیدی بود که بین برخی بازیکنان و حتی بعضی اعضای کادر فنی به وجود آمده بود و در اواخر فصل این مساله به قدری قدرت گرفته بود که باعث شد تیم دستش از دو جام کوتاه بماند.

ورمزیار تاکید کرد: از ابتدای فصل پیش هم مشخص بود برخی بازیکنان به ظاهر با یکدیگر دوست هستند اما در باطن چشم دیدن هم را ندارند و این دوستی های ظاهری چهره واقعی خودش را در اواخر فصل نشان داد.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: برانکو ایوانکوویچ مربی باهوشی است و فصل پیش هوش و ذکاوت خود را به تمامی اهالی فوتبال نشان داد. مطمئنا او به دنبال بازیکنانی است که بتوانند خلاءهای تاکتیکی فصل گذشته اش را پر کنند تا یکی از مدعیان قهرمانی در سه جام باشد.

مدافع پیشین استقلال در خصوص حضور پرشور هوداران استقلال در تمرینات گفت: این نشان دهنده آن است که امسال مردم به تیم شان اعتقاد دارند. سال گذشته چنین اتفاقی را در تمامی طول فصل ندیدیم و من امیدوارم این هواداران تا پایان فصل و تحت هر شرایطی تیم شان را تنها نگذاشته و به حمایت از کادر فنی و بازیکنانشان بپردازند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.