در حالی که برخی از پیشکسوتان فوتبال در جلسه شبانه مهدی طارمی را متقاعد کردند تا در پرسپولیس بماند اما نگرانی بزرگ بهترین گلزن لیگ پانزدهم این است که شرطش از سوی هوادار متمول عملی نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشستی که پنجشنبه شب در یکی از رستورانهای شمال تهران برگزار شد تا زمینه ماندن مهدی طارمی در پرسپولیس را فراهم کند، با یک ابهام بزرگ برای این بازیکن همراه بود که وی بارها به اشاره مستقیم و غیر مستقیم این نگرانی را به پیشکسوتان حاضر در این جلسه منتقل کرد.

در حالی هوادار متمول به طارمی قول داده مبلغ مورد نظرش که گفته می شود نزدیک به ۲ میلیارد تومان است را پرداخت کند اما مهاجم سرخپوشان در گفتگوهای خصوصی با پیشکسوتان حاضر در جلسه عنوان کرده که نگران پرداخت نشدن مبلغ قراردادش از سوی این هوادار است.

طارمی که به طور شفاهی برای ماندن در پرسپولیس موافقتش را اعلام کرده است، در واکنش به توضیحات پیشکسوتانی نظیر خداداد عزیزی که سابقه بازی در فوتبال آلمان و آمریکا را دارد پذیرفته است که رفتن به خارج از ایران و قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم‌ها مشکلات خاص خودش را دارد ولی برای ماندن در پرسپولیس هم این نگرانی را دارد که هوادار متمول به وعده‌ای که داده است عمل نکند و عملا مهاجم پرسپولیس فرصت رفتن به تیم‌های خارجی و بهره بردن از مبلغ قرارداد بالا را از دست بدهد.

به گفته یکی از حاضران در این نشست، مهدی طارمی خطاب به این هوادار متمول خواهان دریافت ۵۰ درصد از قراردادش قبل از عقد قرارداد شده است که واکنش این هوادار، نگرانی‌های طارمی را بیشتر کرده است چرا که فرد متمول پرداخت این مبلغ را نپذیرفت و قول داده تا یکی، دو روز آینده تنها ۳۵ درصد مبلغ درخواستی را به مهاجم پرسپولیس بدهد.

در صورتی که این هوادار نتواند به وعده‌ای که داده عمل کند، ادامه حضور طارمی در پرسپولیس با ابهامات بیشتری مواجه خواهد شد. این در حالی است که این هوادار که قبلا تیمداری هم می کرده است، سابقه پرداخت نکردن تعهداتش به بازیکنان را دارد که همین پیشینه باعث نگرانی مهدی طارمی شده و همین امر کار وی برای ادامه حضور در پرسپولیس را سخت کرده است.

این تلاشها در حالی صورت می گیرد که باشگاه پرسپولیس که اصولا باید مسئول پیگیری تمدید قرارداد طارمی باشد، کار را به فردی واگذار کرده که هیچ مسئولیتی در این باشگاه ندارد و تنها مدعی است که به عنوان یک هوادار به این باشگاه خدمت می کند ولی به نظر می‌رسد این هوادار که علاقه ویژه‌ای به به دست آوردن محبوبیت نزد هواداران پرسپولیس دارد بیشتر به دنبال بازی‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای است. البته پرداخت مبلغ پیش قرارداد مهدی طارمی می‌تواند خلاف این موارد را ثابت کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )