سوشا مکانی احتمالا فوتبال خود را در اروپا ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سوشا مکانی با یک متن حسی از همه پیشکسوتان پرسپولیس تشکر کرده ، از همه هواداران تشکر کرده و وعده داده است به عنوان یک نماینده از فوتبال ایران به قلب اروپا می رود .

سوشا درحال حاضر به نروژ رفته و در تمرینات تیم MIF در دسته دوم نروژ حاضر شده است . او درصورت جلب رضایت کادرفنی این تیم ، جانشین ایوار آندرس می شود. مربی تیم نروژی گفته سوشا بازیکن خوبی است و به دردشان می خورد. سوشا که سال قبل برای اتفاقات خارج از فوتبالش تا اوین رفت و چند روزی را آنجا سپری کرد ، مدام در یکی ، دو سال گذشته برای رفتارهای خارج از زمین فوتبالش و برای لباس هایی که به تن کرده تا زندگی اش در فضای مجازی و ده ها اتفاق دیگر ، در بطن حاشیه ها بوده است. او اخیرا ۶ ماه از حضور در لیگ ایران محروم شد و خبر محرومیت داخلی اش را بزرگترین رسانه های دنیا هم مخابره کردند تا سوشا حسابی جهانی شود. محرومیت سوشا اما بین المللی نبود و او بعد از این محرومیت گفت از ایران می رود. دسته دوم نروژ جایی بود که سوشا برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است.

سوشا بعد از اینکه انتقالش به تیم نروژی جدی شد ، در اینستاگرامش متنی نوشت و همه بزرگان پرسپولیس چون علی پروین ، عابدزاده ، پنجعلی ، محرمی تا وحید قلیچ و نادر باقری را به خط کرد و خود را قدردان شان دانست و البته از این گفت که از دلگرمی دو سال گذشته هواداران قرمز ، به خود ، می بالد. او البته برای اینکه نشان دهد حسابی خارجی شده ، پیامش را فینگلیش منتشر کرده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )