پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از ادبیات به کار رفته از سوی سرمربی تیم ملی گفت: مربیان جوان با این شرایط چطور الگوهایشان را انتخاب کنند و آیا از این رفتارها ناامید نمی‌شوند؟

امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره درگیری بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد: من از حامیان کی‌روش هستم و دوست دارم او به لحاظ فنی در فوتبال ایران کار کند اما با ادبیات و موضع‌گیری‌های سرمربی تیم ملی موافق نیستم. برانکو مربی متشخص و قابل احترامی است و نباید در قبال او چنین ادبیاتی به کار برد. در اینجا حق را به برانکو می‌دهم، چرا که بازیکنان باید در تمرینات تیم باشگاهی خود شرکت کنند، چیزی که در فوتبال مدرن اتفاق می‌افتد.

وی افزود: به هیچ عنوان رفتار کی‌روش را نمی‌پسندم که مدام بیانیه داده و از ادبیات بدی استفاده می‌کند. مربیان جوان با این شرایط چطور الگوهایشان را انتخاب کنند؟ آیا از این رفتارها ناامید نمی‌شوند؟ توقع از مربی جهانی چون کی‌روش بیشتر از اینهاست و او می‌توانست مؤدبانه صحبت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال ایران خاطرنشان کرد: هم برانکو و هم کی‌روش مربیان قابل احترامی هستند اما در این میان یکی دو نفر در فوتبال ایران شیطنت می‌کنند و دل‌شان می‌خواهد کی‌روش سرنگون شود. کی‌روش هم آدم باهوشی بوده و خیلی وقت است متوجه این مسائل شده است.

حاج‌رضایی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی قصد سرنگونی کی‌روش را دارند، گفت: اصلاً نمی‌توانم در این باره صحبت کنم چون نمی‌خواهم وارد این داستان‌ها شوم. کی‌روش متوجه برخی مسائل داخلی شده اما نحوه برخوردش خوب نیست.

وی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال چقدر در اختلافات اخیر مقصر است، اظهار داشت: تا دلتان بخواهد، فدراسیون مقصر است. البته مهدی تاج به تازگی رئیس فدراسیون شده و ملاک را باید ۸ ریاست آن آقا (علی کفاشیان) در نظر گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۲ )