مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش در مقابل افرادی که بخواهند صداقت کاری او را به چالش بکشند، از خود دفاع می‌کند.

دن‌گاسپار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اتفاقات روزهای اخیر و بگومگوهای ایجاد شده اظهار کرد: بنده ۲۵ سال است که با کی‌روش کار می‌کنم بنابراین شخصیت او را به خوبی می‌شناسم. او مربی کارکشته و پرتلاشی در فوتبال حرفه‌ای است و من به شخصه شاهد تلاش‌ها او برای نشان دادن بالاترین استانداردها و چارچوبها بوده‌ام.

وی درباره اتفاقات روزهای اخیر و چالش بین باشگاه‌ها و تیم ملی ادامه داد: البته همچنین این را خوب می‌دانم که هر کس بخواهد از خطوط (قرمز) عبور کند و صداقت کاری او را به چالش بکشد، او تا پایان به دفاع از حیثیتش می‌پردازد چرا که نمی‌خواهد جایگاهش متزلزل شود.

دن‌گاسپار یادآور شد: کی‌روش همیشه با شجاعت از حقایق دفاع می‌کند و ترسی هم از عواقب احتمالی آن ندارد. در واقع هیچ موضوعی برای او مهم‌تر از دفاع از حقانیت و آنچه واقعیت دارد، نیست.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی تأکید کرد: ما درباره شخصی صحبت می‌کنیم که شهرت، احترام و موفقیتش را با استفاده از شیوه‌های اصیل آن هم با توسل به ویژگی‌هایی چون اخلاق صادقانه و فداکاری باور نکردنی و استفاده از هنر شخصی به دست آورده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )