سرمربی تیم ملی می گوید برانکو سرمربی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس است و نباید اینگونه حرف بزند.

سعید اکبری -خبرگزاری خبرآنلاین؛کی روش و برانکو رو در روی هم.پس از اینکه سرمربی پرسپولیسادعا کرد کی روش قهرمان لیگ را تعیین می کند،سرمربی تیم ملی مثل اسپند روی آتششد.او می گوید:«اتهام است و آنچه برای من جالب است اینکه این اتهام ها از داخلفدراسیون فوتبال مطرح شده است.»

سرمربی ایران درگفت و گو با خبرآنلاین درباره برانکو،ایفمارک و ...حرف زده است.

یک نکته جنجالی درمصاحبه برانکو وجود داشت. اینکه شما قهرمان لیگ را تعیین می کنید و تعیین می کنید چهتیمی به لیگ یک سقوط می کند.

ایشان دو اتهام واردکرده است و چیزی که برای من جالب است اینکه او این اتهام‌ها را از داخل فدراسیون فوتبالمطرح کرده است. تمام آن صحبت‌ها نشات گرفته و با همکاری رییس ایفمارک و از درون فدراسیونبوده است. اتهام اول این است که آقای برانکو گفته من به بازیکنان اجازه ندادم که تستپزشکی بدهند. این یک اتهام بدشکل است. اتهام دوم هم این بوده است که کی‌روش تصمیم می‌گیردکدام تیم قهرمان شود و کدام تیم سقوط کند. واقعا جالب است که یک مربی خارجی بیاید واز داخل فدراسیون فوتبال این دو اتهام را وارد کند و بعدا همه به او بگویند بسیار جنتلمناست. یک مربی از باشگاه بزرگ و بسیار خوب پرسپولیس نمی تواند اینگونه حرف بزند. برانکودر واقع با اینگونه صحبت ها به هواداران پرسپولیس توهین کرده است. رفتار برانکو میدانید چه شکلی است؟ او سنگی را پرتاب کرده است. حالا دستی را که با آن سنگ پرتاب کرده،به خاطر تربیتش قایم کرده و می گوید من سنگی نزده ام! رهبری تمام لطماتی که به تیمملی ایران وارد شد، شخص برانکو است. او با مطرخ کردن اتهام های مکارانه، نادرست و کذباین کار را کرد. ولی الان فقط به خاطر اینکه او مربی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس است،بنده باید به خاطر اتهام هایی که به بنده وارد کرده، عذرخواهی کنم. فقط به خاطر اینکهایشان مربی پرسپولیس است؟ یعنی هر چه بخواهد می تواند بگوید؟ من هم بگویم مرسی آقایبرانکو؟ بگویم که تشکر می کنم از شما که این اتهام ها را به من زدی؟ ایشان فرد اشتباهیبرای اتهاماتش انتخاب کرده است. آقای برانکو نه تنها به خاطر این مصاحبه اشتباه کرده،بلکه باید عذرخواهی هم کند.

از چه کسی؟

برانکو باید از فدراسیونفوتبال از رئیس محترم آن، از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسهسازمان لیگ عذرخواهی کند. اگر ایشان یک جنتلمون واقعی است باید عذرخواهی کند. الاناز بعد شخصی، من مشکلی با برانکو ندارم. باید به آقای برانکو عرض کنم که خود بنده تحتفشار مختلف کار کرده ام. من اشتباهات بزرگتر از این هم مرتکیب شده ام. درک می کنم کهتحت فشار این حرف ها را زده است ولی وقتی فردی اشتباه می کند باید اذعان کند. حالااگر رسانه ها بخواهند این وسط اشتباهات ایشان را پوشش دهند کار نادرستی کرده اند. برانکواشتباه کرد و غیر منصفانه درباره من حرف زد. کار او غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بود،آن هم نسبت به یک همکار. بار دیگر می گویم که مشکلی با برانکو ندارم و برانکو بایداز فدراسیون فوتبال عذرخواهی کند

البته صحبت هایی کهبرانکو کرد، به نوشته بیانیه فدراسیون باعث شد تا مربیان دیگری هم اعتراض کنند. مثلاقلعه نویی و حتی گفته اند قرار است رابطه برانکو و شما مثل رابطه تان با ژوزه سرمربیسابق پرسپولیس باشد. البته استقلال هم مثل دیگر تیم ها با مشکل روبرو می شود ولی گویاآنها حامی شما هستند و مشکلی با بردن ملی پوش ها ندارند.

ببیند صحبت هایی کهقلعه نویی کرده، من را شگفت زده نمی کند. ایشان مواضع شان به سرعت باد تغییر می کندو از اینطرف به آنطرف می روند. وقتی در جلسات خصوصی با دوستان مشترک و در یک خانه بندهرا می بینند، رودرو صحبت هایی می کنند و بعد که بیرون می روند، صحبت های دیگری به زبانمی آورند. بحث اصلی اینجاست. بروید نگاه کنید به نتایج به دست آمده باشگاههای ایراندر آسیا. شما به آمار به دست آمده تیم ها و عملکرد انفرادی بازیکنان ما توجه کنید.بنده قبل از اینکه حرف بزنم، همه چیز را مکتوب تحویل می دهم ولی این افراد قبل از اینکه برنامه بدهند، حرف می زنند! قبل از اولین بازی رسمی بنده با ایران مقابل مالدیو،ما اردوی ۲۸ روزه برای تیم ملی ایران داشتیم. این برنامه برای تیم ملی ایران بود. متاسفانهآقای قلعه نویی فراموش کرده زمانیکه می خواستیم با تیم ملی اردو تشکیل دهیم، ایشانتیم ملی را بایکوت کرد و بازیکنانش را نداد.

قلعه نویی فراموش کرده که تنها در یک کشورجهان، لیگ را به خاطر حضور یک تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تعطیل می کنند. بهخاطر تیم آقای قلعه نویی لیگ ایران را تعطیل کردند. در آن زمان چه تیمی بیشتر از همهاز تعطیلی ضرر دید؟ من به شما می‌گویم، پرسپولیس. نکاتی که می گویم خیلی ساده است.بنده سرمربی تیم ملی هستم. وظیفه دارم بهترین راهکار را برای حفظ منافع تیم ملی ارایهبدهم. اگر کسی موافق نیستد، با احترام بگوید نه. چرا توهین و بی احترامی می کنند؟ اینقابل قبول نیست. خیلی حرف من ساده است. اگر برنامه بدهم فدراسوین و سازمان لیگ و باشگاههایمی توانند بگویند نه. توهین برای چه؟ من یک ماه قبل به رئیس فدراسیون فوتبال گفتم کهاجازه بدهید بروم ولی نمی دانم چرا نگذاشتند. نتیجه این است که حالا من آدم بده شدمو آنها که به من توهین کرده اند، آدم خوبه. بسیار بد است که بعضی رسانه ها دوست دارندحقایق را پنهان کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )