علی کریمی هیچگاه منکر قرارداد بستنش با استقلال نشده ولی می گوید چون پرسپولیسی بوده به این تیم نرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی درباره قرارداد داخلی اش با استقلال گفت: متأسفانه در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي برخي آدم‌ها نوشته‌اند من با استقلال تهران قرارداد داخلي بستم و بعد به خاطر پول رفتم پرسپوليس!

خدمت اين افراد مي‌خواهم بگويم كامران منزوي شاهد زنده است. او آن زمان قائم‌مقام باشگاه استقلال تهران بود و مي‌تواند شهادت بدهد قرارداد داخلي من با استقلال تهران ۵ ميليون تومان بود در حالي كه سال ۷۶ از پرسپوليس ۲.۵ ميليون تومان گرفتم. امير عابديني هم شاهد است. خدا را شكر كه همه اين آدم‌ها زنده هستند و مي‌توانند شهادت بدهند. اگر پولكي بودم نصف پول استقلال را از پرسپوليس نمي‌گرفتم. من از اول پرسپوليسي بودم و به همين خاطر هم قيد قرارداد ۵ ميليون توماني استقلال را زدم. پس بهتر است اين آدم‌هاي بيكار بي‌خود شلوغ نكنند و حرف بي‌مورد نزنند چون هم كامران منزوي زنده است و هم امير عابديني.

کریمی نسبت به مذاکرات کاوه رضایی با پرسپولیس و انتقالش به استقلال گفت: بحث من كاوه رضايي نيست. زندگي ورزشي هر بازيكني دست خودش است. هر تصميمي هم بگيرد صلاح كارش بوده و بايد احترام گذاشت. روي صحبت من با باشگاه پرسپوليس است. باشگاه پرسپوليس بايد با حواس جمع‌تري براي فصل نقل‌وانتقالات برنامه‌ريزي مي‌كرد. به نظرم نبايد مذاكرات پرسپوليس با بازيكنان مختلف رسانه‌اي مي‌شد يا حداقل پس از رسانه‌اي شدن حداكثر تلاش را مي‌كردند تا آن بازيكن را جذب كنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )