مربی پیشین تیم ملی با اشاره به چالش‌های اخیر میان کارلوس کی‌روش و برخی از مربیان لیگ‌برتری گفت: این از بی‌کفایتی فدراسیون فوتبال است که نمی‌تواند سرمربی تیم ملی را کنترل کند.

بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص ماجراهای اخیر بین کی‌روش و برانکو گفت: حرف‌های کی‌روش به این دلیل زده شد که اگر تیم ملی در آینده در نتیجه‌گیری ناکام ماند بهانه‌ای وجود داشته باشد و کی‌روش خودش را از این ماجرا کنار بکشد. تصمیم کی‌روش مبنی بر عدم حضور ملی‌پوشان در تمرینات باشگاهی، نشان داد که او به مربیان باشگاه‌ها اعتماد ندارد و عملکرد آنها را تأیید نمی‌کند.

او ادامه داد: کی‌روش تا همین یک‌سال پیش بعضی از بازیکنان فعلی تیم ملی را نمی‌شناخت و این بازیکنان توسط مربیان ایرانی پرورش یافته‌اند. کی‌روش فکر می‌کند بازیکنان دچار خستگی می‌شوند یا نحوه تمرینات آنها تغییر خواهد کرد، اما ملی‌پوشان مطمئنا می‌دانستند که چگونه ریکاوری کنند.

ذوالفقارنسب عنوان کرد: حرف‌های برانکو منطقی بود و دوست داشتم کی‌روش خودش را جای مربیان ایرانی و باشگاه‌ها قرار می‌داد. این بی‌کفایتی فدراسیون فوتبال است که نمی‌تواند سرمربی تیم ملی را کنترل کند. این نوع تصمیم‌گیری‌ها باید توسط یک کمیته فنی لایق صورت بگیرد، ولی متأسفانه شاهد برخی تفکرات موذیانه هستیم و به مربیان ایرانی توهین می‌شود.

مربی پیشین تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی قرار بود به ارمنستان برود و با یک تیم باشگاهی در این کشور بازی دوستانه برگزار کند. همه ما می‌دانیم فوتبال ارمنستان چه ساختاری دارد و بازی با یک تیم باشگاهی در این کشور در شأن تیم ملی فوتبال ایران نبود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )