سرمربی تیم اسبق تیم ملی فوتبال گفت: خبر سرمربی‌گری ام در ملوان صحت ندارد.

محمد مایلی کهن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شایعه سرمربیگری اش در تیم فوتبال ملوان گفت: این خبر اصلا صحت ندارد. سرنخواستن من دعوا است. هیچ صحبتی در این مورد با من نشده است.

مایلی کهن با اشاره به انتقادهای برانکو از کارلوس کی‌روش عنوان کرد: باید بگویم درود به شرف برانکو که حرفش را در رسانه‌ها بیان می‌کند اما متاسفانه همکاران من (مربیان ایرانی) در خلوت تا دلتان بخواهد از کی‌روش انتقاد می‌کنند و پیرامون او حرف می‌زنند. اما در رسانه‌ها کلامی انتقادی از آنها در مورد کی‌روش نمی‌شنوید.

وی افزود: برای اینکه برخی از مربیان منفعت طلب شده‌اند و در رسانه‌ها از کی‌روش انتقاد نمی‌کنند، اما درود به شرف برانکو شخصیت او هم با کی‌روش اصلا قابل مقایسه نیست.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران با اشاره به پوشش سرمربیان تیم‌های اروپایی در جام ملت‌های این قاره گفت: دقت کرده‌اید که مربیان تیم‌های اروپایی چگونه پوششی دارند؟ هیچ کدام آنها کت و کروات را با شلوار لی نمی‌پوشند. مربی بلژیک هم شب گذشته با اینکه کت نپوشیده بود یقه پیراهنش را تا نافش باز نکرده بود چقدر در کشور ما عقب گرد داشته‌ایم و چقدر برخی مسائل در فوتبال اروپا خوب است.

مایلی کهن افزود: فکر نمی‌کنم کی‌روش اکنون در ایران باشد زیرا اگر بود حتما با یکی درگیری پیدا می‌کرد. کاش او حداقل با پول مردم ایران به مسابقات جام ملت‌های اروپا می‌رفت و این بازیها را از نزدیک می‌دید البته کشور ایران که خیلی پولدار نیست و فقیر است! با این حال به نظر من بهتر است کسی پیدا شود تا معنای شخصیت را به کی‌روش تفهیم کند. جالب است فدراسیون فوتبال در قبال خواسته کی‌روش اطلاعیه می‌دهد و غلامرضا بهروان هم از کی‌روش حمایت می‌کند. آقای بهروان شما دیگر چرا؟! مربیان ایرانی منفعت طلب شده‌اند.

سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به اینکه هنوز صحبتی نکرده گفت: من هنوز دهانم را باز نکرده‌ام اگر دهانم را باز کنم خواهید دید چه اتفاقی می‌افتد و به قول شاعر گر آن پرده در افتد نه تومانی و نه من. کاش کمی به ما بر بخورد. در جام ملت‌های اروپا آلبانی و ایسلند که محلی از اعراب ندارند ببینید چگونه بازی می‌کنند آن موقع ما به خاطر ۱۵ دقیقه خوب بازی کردن مقابل آرژانتین در جام جهانی چه کارهایی که نمی‌کنیم هیچ کس نیست جلوی کی‌روش را بگیرد او هر کاری که می‌خواهد می‌کند و به همه ما می‌خندد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۲ )