سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امسال در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را آوردیم که برای استقلال ناز نکنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال گفت:‌امیدوارم خدا کمک کند بتوانیم سال بسیار رویایی داشته باشیم و از خجالت هواداران دربیاییم. فکر نمی کردم در ماه مبارک رمضان امروز اینقدر جمعیت به تمرین بیاید. به هواداران حق می‌دهم و به آنها قول می‌دهم نحوه بازی استقلال را عوض کنیم تا نشاط روی سکوها به مردم بازگردد. تا زمانی که از خانه حرکت می‌کنند انتظار یک بازی با نشاط را داشته باشند.

وی ادامه داد: مسیر سختی داریم و کار سختی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم افتخارات پرویز مظلومی و همین مسیر را ادامه دهیم. با حمایت هواداران، پیشکسوتان و همچنین بازیکنان خود را برای یک لیگ سخت آماده می‌کنیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که جذب بازیکن به کجا رسید و از نقل و انتقالات تا اینجا راضی بوده است، گفت:‌در نقل و انتقالات ۶ بازیکن جذب کردیم که ۴ نفر از آنها نفراتی بودند که می‌شناختیم. ۲ بازیکن هم از نفت آمدند و چون چهره نیستند مردم با چهره‌هایی که در نقل و انتقالات جذب می شوند مقایسه می‌کنند، آنها را نمی‌بینند. اما مطمئن باشید تمام نفراتی که جذب می‌کنیم کارشناسی شده است و در پپست‌هایی که نیاز داشتیم بازیکن جذب کردیم و در نقل و انتقالات عقب نیستیم. قطعا دو بازیکن خیلی خوب دیگر هم به استقلال اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: یک مدافع برزیلی هم از سری B برزیل جذب کردیم که مقدمات سفر او فراهم شده است. بازیکنان سری B برزیل معمولا به اروپا مهاجرت می‌کنند اما با ارتباطاتی که داشتیم اقدام به جذب این بازیکن کرده‌ایم. از مسیر نقل و انتقالات راضی هستیم. می‌دانم هواداران نگران هستند اما هواداران ایمان داشته باشند جایی که احساس کمبود کردیم بازیکن گرفتیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: بازیکنانی را به تیم آوردیم که با تمام وجودشان تشنه پیشرفت باشند و برای استقلال ناز نکنند. در مسیر نقل و انتقالات سعی کردیم به ساختار باشگاه لطمه نخورد و ترجیح می‌دهیم ستاره‌های جوانی که تشنه پیشرفت هستند را جذب کنیم و بازیکنانی را که آورده‌ایم به تیم ملی تحویل دهیم. یکی دو بازیکن سرشناس هم به زودی جذب تیم خواهند شد.

وی در مورد جذب قاسم حدادی فر گفت: اینکه به نوع بازی و رفتار او علاقه خاصی دارم شکی نیست. مگر ما چند هافبک مانند او داریم؟ اما شرایطی که گذاشته‌اند مناسب نیست. ما دو هافبک را جذب کردیم.حاضریم پول رضایت‌نامه حدادی‌فر را بدهیم اما آنها روی دو مهره کلیدی ما دست گذاشته‌اند اما در حال حاضر همین دو مهره ما هم هر کدام سه میلیارد می‌ارزند. این مبلغ را می‌گیریم و رضایتنامه آنها را می‌دهیم. اینکه دو شرط را گذاشته‌اند قبول نمی‌کنیم و همان پیشنهاد اول مدنظر ماست.

منصوریان گفت:‌ به هیچ وجه ستاره‌ها را از دست نمی‌دهیم. امیدوارم در مسیری قرار نگیریم که به ما القا شود که آنها نمی‌خواهند حدادی‌فر را بدهند. سعید آذری دوست خوب من است و مدت‌هاست که او را می‌شناسم اما باید بگویم آقای آذری؛ برای جذب دو بازیکن ما باید ۶ میلیارد تومان پول بدهی. چون حالا پیراهن استقلال به تن‌شان خورده است و قیمت‌شان ۵ برابر شده است.

سرمربی استقلال در مورد جذب پژمان منتظری و مجتبی جباری گفت: جباری و منتظری اینجا خانه‌شان است. من با مدیر برنامه‌های آنها صحبت کردم. مدت‌ها برای استقلال افتخار‌آفرینی کردند.اگر احساس کنم که حضور در استقلال ضرر مالی برای آنها نمی شود قطعا درهای استقلال به روی آنها باز است.

وی در مورد جذب کاوه رضایی عنوان کرد: این بازیکن به خوبی مرا می‌شناسد. هم شرایط پرسپولیس را دیده و هم شرایط ما را می‌داند. هر تصمیمی که بگیرد با خودش است. اگر به استقلال بیاید آینده را برایش فراهم می‌کنیم و اگر تیم دیگری برود دوستی ما پابرجا خواهد ماند. اجازه دهید ما هم در ۷۲ ساعت آینده دو سورپرایز داشته باشیم.

منصوریان در مورد اینکه کری‌خوانی بین دو باشگاه برای جذب بازیکنان وجود دارد،‌گفت: بحث کری‌خوانی نیست. وقتی فضای مجازی را می‌بینم می‌گویند ما می‌خواستیم فلان بازیکن را بگیریم که منصوریان سراغ آن رفت. همه بازیکنانی که پرسپولیس می‌خواسته شاگردان من بودند.با کسی کری نداریم. همیشه رقابت در نقل و انتقالات وجود دارد. ما جدا از اینکه به دنبال بهترین بازیکنان هستیم آپشن دیگری را هم مدنظر داریم.

وی در مورد وضعیت احسان حاج‌صفی گفت:‌ رایزنی‌هایی را با او داشته‌ایم. اگر قرار باشد که در ایران بازی کند ما هم تلاشمان را برای جذب او انجام خواهیم داد.

سرمربی استقلال با اشاره به شرایط آرش افشین گفت: توسط خرمگاه وضعیت او را زیر نظر دارم. اگر شرایط فیزیکی او مناسب باشد و بستری فراهم باشد این بازیکن را جذب می‌کنیم.

منصوریان با اشاره به شرایط تمرینی این تیم گفت: سه روز اول را تمرین می‌کنیم تا بچه‌ها به شرایط بدنسازی برسند. ۱۴ تیر به ترکیه می‌رویم و ۱۲ روز آنجا تمرین سنگین را پشت سر خواهیم گذاشت. در ۴۲ روز آینده تا شروع لیگ هم ۵ بازی دوستانه داریم که برنامه کامل را به منصور پورحیدری داده‌ام.سال سختی است اما با این بازیکنان کارمان آسان می‌شود.

وی در مورد جذب کنعانی‌زادگان و حاشیه‌های به وجود آمده در مورد او گفت: اگر اصالتا بخواهیم بدانیم او چه رنگی است باید بگویم این بازیکن کارش را با استقلال ماهشهر آغاز کرد. من دو سال پیش و در هتل اوین با او تمام کردم. به او گفتم اگر سربازی‌ات تمام شد می‌توانم کنار خودم ببرم. ۱۰ دقیقه با او صحبت کردم و پس از آن قرارداد امضا شد. مطمئنا این بازیکن آینده فوتبال ایران است و یکسری حرفهای دلی با من زد که خوشم آمد.

منصوریان در مورد دربی در فصل آینده گفت: تمام تمرکز ما فعلا روی تمرین است. قرعه‌کشی که شد همه چیز مشخص می‌شود و مطمئنا اولویت اول ما دربی خواهد بود.

وی در مورد وضعیت نفت گفت: یک بار دیگر باید خطاب به وزیر نفت صحبت‌هایی را انجام دهم.امیدوارم که وضعیت این تیم را مشخص کند. علاوه بر طلبکاری بازیکنان بلاتکلیفی آنها هم در مورد قراردادشان وجود دارد. خود من هزار تومان هم نگرفتم. اگر می‌خواهند این تیم را سر پا نگه دارند که هیچ در غیر اینصورت پول بچه‌های ما را بدهند. بوعذار، حمدی‌نژاد و چند بازیکن دیگر گیر کرده‌اند. اگر آنها آسیبی در آینده ببینند این اتفاق بر عهده وزارت نفت خواهد بود. نه پولی می‌دهند و نه قرارداد می‌بندند.

وی در مورد عدم تماسش به بازیکنان سابقش در نفت تاکید کرد:شاید کم زنگ زده باشم تا فضای منفی به وجود نیاید. از مسئولان نفت خواهش می‌کنم یا تیم را رها کندن یا پول بازیکنان را بدهند تا بلایی که سر پاس همدان افتاد نیفتد. نفراتی مانند میرشیبای ایرانیان و .. در این باشگاه بوده اند. قدمت باشگاه ۴۵ سال است اما اساس باشگاه ۶۶ ساله است.

منصوریان از اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی استقلال خبر داد و گفت: یک مربی خارجی به عنوان دستیار در کنارم حضور خواهد داشت و طبق برنامه وی هفته آینده به ما اضافه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.