بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: مسئولان اگر شعار و خواسته‌شان حضور در جام جهانی است باید به تیم ملی امکانات بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی در مورد وضعیت تیم ملی گفت: وضعیت تیم ملی روز به روز بهتر می‌شود و ما در شرایط خوبی قرار داریم. در بازی با مقدونیه بازیکنانی بودند که برای اولین یا دومین بار به میدان می‌رفتند اما مقابل مقدونیه خوب بازی کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. باید بازی‌های دوستانه بیشتری انجام دهیم تا شرایط بهتری پیدا کنیم.

شجاعی در مورد اینکه بازی با تیم‌های درجه ۲ مثل مقدونیه و قرقیزستان به سود تیم ملی است یا خیر، گفت: قرقیزستان در رده‌بندی فیفا وضعیت بهتری دارد اما بازی با تیم‌های اروپایی سخت است. جام ملت‌های اروپا از روز جمعه شروع می‌شود. بنابراین باید از حریفانی از آفریقا یا آمریکای جنوبی بازی کنیم که هماهنگی آن هم سخت و دشوار است و هزینه زیادی می‌خواهد. این بازی‌ها شدنی است اما برای انجام آن مشکلاتی داریم. این مشکلات هم کوچک نیستند و بزرگ هستند. نمی‌خواهم زیاد در مورد مشکلات صحبت کنم اما اکنون که توقع از تیم ملی بالا رفته است باید امکانات هم در اختیار تیم ملی قرار بگیرد. امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری.

بازیکن تیم ملی در مورد اینکه کره جنوبی با اسپانیا بازی می‌کند اما حریفان ما درجه ۲ هستند، گفت:‌این مشکلات وجود دارد. شما ببینید قطر تا قبل از بازی با ما چند بازی دوستانه انجام خواهد داد. کره جنوبی و چین با چه کشورهایی بازی می‌کنند. مسئولان اگر شعارشان و خواسته‌شان صعود به جام جهانی است باید امکانات خوبی هم در اختیار تیم ملی قرار دهند. همانطور که انتظار از تیم ملی بالاست باید امکانات خوبی هم در اختیار تیم ملی قرار داده شود.

وی افزود: کره جنوبی به اسپانیا باخت اما تجربه بازیکنانش در این بازی بالا رفت. بازی با تیم‌های بزرگ باعث بالا رفتن تجربه بازیکنان می‌شود تا اینکه با یک تیم کوچکتر بازی کنیم و پیروز شویم.

شجاعی در مورد اینکه کی‌روش مخالف بازی با کرواسی بود، گفت: بله با این بازی مخالف بود زیرا ملی‌پوشان حاضر در قطر و بازیکنان ملی‌پوش استقلال و ذوب‌آهن را در اختیار نداشت. من در جریان این بازی بودم اما سرمربی حق دارد که در بازی‌های مهم که شاید یکی دو بار برای ما اتفاق بیفتد با همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد به جز این بازی مسابقه دیگری هم سراغ دارید که از آن اسم ببرید.

وی در مورد اینکه بازی ۳ خرداد بود و چگونه ملی‌پوشان نمی‌توانستند در این بازی حاضر شوند‌،‌گفت: بازی با کرواسی قرار بود در روز ۱۸ خرداد برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.