مدیر تیم ملی فوتبال ایران، گفت:‌ این تیم از سال گذشته تاکنون سه جلسه تمرین بیش از قوانین و استانداردهای اجباری کنفدراسیون آسیا از زمین شماره یک آزادی استفاده کرده است.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی به گزارش خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: طبیعی است همان‌طور همه اذعان دارند تیم ملی ایران برای حضور پرقدرت رقابت‌ها به حمایت همه‌جانبه نیاز دارد و با توجه به مضیقه‌های موجود زمین شماره یک ازجمله مکان‌هایی است که می‌تواند تیم ملی را در راه آماده‌سازی کمک کند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران از تیرماه سال گذشته تاکنون فقط سه جلسه بیش‌تر از قوانین و استاندارد اجباری کنفدراسیون آسیا از زمین شماره یک آزادی استفاده کرده و نباید با ارائه آمار نادرست ذهن‌ها را در راه تعامل منحرف کرد. حتی به خاطر حفظ کیفیت زمین ورزشگاه آزادی تیم ملی از انجام جلسات تمرینی یک روز پیش از بازی‌های رسمی خود خودداری کرد و فکر می‌کنم کسانی که درباره تعداد جلسات تمرینی در آزادی به مقام‌های مسئول آمار داده‌اند، به‌درستی اطلاعات را منتقل نکرده‌اند.

مدیر تیم ملی افزود: معتقدم که باید بهترین امکانات موجود در اختیار سرمربی تیم ملی قرار بگیرد. سرمربی تیم ملی هم هرکسی باشد، طبیعتاً بهترین امکانات و بهترین تدارکات را برای تیمش می‌خواهد.

پیروانی در پایان با اشاره به بازی امروز تیم ملی ایران برابر مقدونیه گفت: بعد از پایان مرحله اول اردوی تیم ملی بازیکنان یک و نیم روز استراحت داشتند و قرار بود در مرحله دوم دو جلسه تمرین داشته باشیم، اما به خاطر اینکه زمین استاندارد پیدا نکردیم، تیم ملی بدون تمرین به مقدونیه سفر کرد. در آخر برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم حمایت‌های بیش‌تری از این تیم صورت بگیرد؛ چراکه تیم ملی فوتبال ایران بازی‌های سختی پیش رو دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.