مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص اخبار منتشر شده پیرامون مذاکره با بازیکنان برزیلی تیم سپاهان گفت: فرکی هیچ خواسته ای در این باره نداشته و این اخبار مورد تایید نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا درویش در خصوص شایعه مذاکره با دو بازیکن برزیلی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: ما تا به امروز که چنین چیزی را نشنیدیم ولی بازار شایعات همیشه داغ است. بهرحال این اخبار نباشد که سر مردم گرم نخواهم شد. هنوز آقای فرکی درباره بازیکنان برزیلی تیم سپاهان به ما چیزی نگفته و فکر می کنم تمایل به استفاده از بازیکن داخلی دارد.

وی درباره استفاده از بازیکنان دو میلیاردی یادآور شد: ما تا به امروز پیشنهادی از سوی فرکی و با قراردادی دو میلیاردی نداشته ایم و اگر این اتفاق بیفتد باید هیات مدیره تایید کند. سایپا بازیکنان یکدستی دارد و بدنبال چنین مخارجی نیست.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص اظهارات فرکی درباره کسب سهمیه در فصل آینده بیان کرد: ایشان از برنامه های خود دفاع کردند و گفتند حتی المقدور در سال اول سهمیه آسیا را کسب کنند. ما هم در تلاش هستیم خواسته های وی را برآورده کنیم.

درویش درباره آخرین وضعیت مهدی ترابی تاکید کرد: تیمی که می خواهد نتیجه بگیرد باید بازیکن خود را حفظ کند. این بازیکن مستعد و با اخلاق است و فعلا بحث حفظ این بازیکن مطرح است. تا حالا که بحث انتقال وی به گوش نرسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.