سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با توجه به تاثیر اجتماعی نفت آبادان بدون شک وضعیت مالی خوبی برای باشگاه فراهم می‌شود و با مشکلی روبرو نخواهیم شد.

غلامحسین امین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد زمان شروع تمرینات نفت آبادان گفت: از ۱۸ خرداد تمرینات ما برگزاری تست از بازیکن زیر ۲۳ سال و جوان آغاز می‌شود. بعد از دو روز بازیکنان اصلی هم وارد تمرینات می‌شوند و کار را به طور رسمی پیش می‌بریم.

وی در مورد وضعیت اردوهای نفت آبادان، خاطرنشان کرد: بدون شک پیش از شروع فصل اردو خواهیم داشت. مدیریت باشگاه در تلاش برای مشخص کردن مکان اردو است و در ایران این فاز از تمرینات را در اردویی برگزار خواهیم کرد.

سرپرست نفت ابادان در مورد لیست خروجی تیمش تصریح کرد: برای فصل آینده حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم فصل قبل را حفظ خواهیم کرد. باشگاه در اولین اقدام خود قرارداد محمد شادکام و محمد پورمحمد را هم تمدید کرده است. باشگاه هنوز مهره جدیدی را جذب نکرده است.

امین‌فر در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا نفت آبادان هم مثل سایر تیم‌های نفتی با مشکل مالی روبرو خواهد شد، خاطر نشان کرد: بحث نفت آبادان با همه تیم‌های نفتی دیگر متفاوت است. این تیم جایگاهی فراتر از فوتبال و ورزش دارد. نفت مسئولیت اجتماعی برای شهر دارد و به ما قول دادند که از این بابت نگرانی وجود نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.