داور دیدار نفت‌وگاز گچساران - پارس جنوبی شایعه کتک‌ خوردنش در این دیدار را تکذیب کرد.

احمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شایعه کتک‌ خوردنش در دیدار نفت‌وگاز گچساران - پارس جنوبی در بازی برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و کتک‌کاری در کار نبود. همچنین یکی از رسانه‌ها خبر داده بود که اطراف هتل محل اقامت داوران تیراندازی شده است، که از این مسئله هم بی‌اطلاع هستم.

وی افزود: بازی رفت تیم‌های گچساران و پارس جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسیده بود. به‌همین خاطر روز گذشته طرفداران تیم نفت‌وگاز گچساران مدام به تیم حریف ناسزا گفته و سنگ و بطری آب به سمت نیمکت آنها پرتاب می‌کردند. جلال مرادی ناظر بازی بود و تلاش زیادی کرد تا جو آرام شود، اما تماشاگران منتسب به تیم گچساران همکاری لازم را به‌عمل نیاوردند.

داور دیدار نفت‌وگاز گچساران - پارس جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه سنگ‌پرانی‌ها، با هماهنگی مرادی و درخواست نیروی انتظامی، نیمه دوم را با ۲۵ دقیقه تأخیر آغاز کردیم. در این میان کسی با تیم داوری کاری نداشت و تیم پارس جنوبی و داوران در رختکن خود حضور داشتند. با آغاز نیمه دوم، تماشاگران گچساران بین خودشان درگیری ایجاد کردند و سنگ‌پرانی‌ها شدت بیشتری پیدا کرد. وقتی شرایط را خطرناک دیدیم، بازی را متوقف کرده و دوباره به رختکن بازگشتیم.

صالحی ادامه داد: فرماندار شهر گچساران جلسه‌ای با مرادی برگزار کرد و آنها اذعان کردند نمی‌توانند امنیت بازی را برقرار کنند. با این شرایط به این نتیجه رسیدیم که ادامه بازی عواقب بدی خواهد داشت و ممکن است علاوه بر درگیری‌های بین خود تماشاگران، تیم پارس جنوبی هم دچار مشکل شود، به‌همین دلیل بازی را نیمه‌کاره متوقف کردیم.

وی با ابراز ناراحتی از مطرح شدن شایعه کتک‌خوردنش در این دیدار گفت: پس از پایان بازی هزاران نفر با من تماس گرفتند تا جویای حالم شوند. واقعاً برای برخی رسانه‌ها متأسفم که خبر کذب منتشر می‌کنند. خانواده من به‌شدت نگران بودند و خودم هم تعجب کرده بودم که چنین مسئله‌ای را مطرح کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.