رئیس باشگاه رئال مادرید به تمجید از سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها پرداخت و او را عامل اصلی قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید از سال ۲۰۰۲ که نهمین جام قهرمانی خود را در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا کسب کرد، ۱۲ سال در حسرت مجدد این عنوان بود تا اینکه کهکشانی‌ها با سرمربیگری کارلو آنچلوتی به دسیما یا همان دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. شاید برخی بر این باور بودند که قهرمانی در لیگ قهرمانان برای رئال مادرید با شروع نه‌چندان خوبش در فصل اخیر و جانشینی زین‌الدین زیدان کم‌تجربه به جای رافائل بنیتس، هدفی دور از دسترس است، اما این مربی فرانسوی با فتح این جام همه را غافلگیر کرد.

فلورنتینو پرس در گفت‌و‌گو با روزنامه «مارکا» در تمجید از سرمربی ۴۳ ساله رئال ماردید گفت: کلید اصلی قهرمانی ما در لیگ قهرمانان زیدان بود. او تاریخچه اخیر باشگاه رئال مادرید را تغییر داد. زیزو از سال ۲۰۰۱ که در رئال عضویت داشته، چه به‌عنوان بازیکن و چه به‌عنوان مربی به ما کمک کرده تا عناوین قهرمانی را به‌دست بیاوریم.

وی افزود: زیدان نماد ارزش‌های رئال مادرید از جمله احترام، تواضع و استعداد است. وقتی در ماه ژانویه با زیدان صحبت کردم، او به من گفت آماده سرمربیگری در رئال مادرید است و خیلی خوب اوضاع را تغییر داد. زیدان به من گفت نگران نباش رئیس، اطمینان دارم که این فصل جامی را تصاحب خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.