فدراسیون فوتبال عراق کشور مالزی را برای میزبانی از عربستان در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال عراق به طور رسمی اعلام کرد مالزی را برای میزبانی از عربستان در رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب کرده است.

یحیی کریم یکی از اعضا فدراسیون فوتبال عراق در مصاحبه با فرانس پرس گفت: فدراسیون با کادر فنی تیم‌ملی مشورت کرد و در نهایت به این جمع بندی رسید تا مالزی را برای بازی رفت با عربستان انتخاب کند.

وی افزود: بعد از اولین دیدار خود مقابل استرالیا به کشور مالزی می‌رویم تا خود را برای دیدار مقابل عربستان آماده کنیم. البته هواداران عراقی نیز به راحتی می‌توانند برای حمایت ما بیایند زیرا ویزا برای این کشور لازم نیست.

عضو فدراسیون فوتبال عراق در پایان گفت: ما در ابتدا موافقت فدراسیون مالزی را کسب کردیم سپس نامه درخواست خود را به فیفا ارسال نمودیم.

فدراسیون فوتبال عراق پیش از این مشهد مقدس را برای میزبانی تمام بازی‌های خود در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به جز عربستان انتخاب کرده بود و با موافقت فیفا همراه بود.

بهانه‌جویی عربستان برای نیامدن به ایران در نهایت به ضرر آنها تمام شد زیرا فیفا با نیامدن عربستان برای بازی با عراق به شرط گرفتن میزبانی خودشان موافقت کرد.

اکنون عربستان باید کشوری ثالث را برای بازی مقابل عراق انتخاب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.