تمرین نوبت عصر تیم ملی فوتبال ایران در مقدونیه در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی این کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمپ تیم‌های ملی کشور دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفری مقدونیه امروز میزبان تیم ملی فوتبال ایران، بهترين تيم آسيا بود؛ کمپی که با داشتن چهار زمین تمرینی (دو زمین طبیعی و دو زمین مصنوعی) از استانداردهای یوفا برخوردار است و در عین سادگی، براي استفاده از تيمهاي فوتبال بسیار کاربردی است.

ساختمان مرکزی فدراسیون فوتبال مقدونیه با سازه ای آلومینیومی در چهار طبقه کنار این زمینهای تمرینی قرار دارد.

امکانات زمین تمرینی تیم ملی مقدونیه امروز در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفت تا شاگردان کارلوس کی روش در راه آماده سازی جام جهانی و پیش از دیدار پنج شنبه شب از آن استفاده کنند.

این تمرین از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی و ۱۹ به وقت تهران آغاز شد و بازیکنان تیم ملی تمرینات جدی را در آن برگزار کردند.

ملي پوشان پس از گرم كردن معمول كه شامل دويدن، عبور از موانع و پاسكاري مي شد، برنامه هاي تاكتيكي كادر فني را روي زمين چمن مسطح تيم ملي مقدونيه انجام دادند.

در بخشي از اين تمرين بازيكنان به سه دسته تقسيم شدند كه دو دسته وظيفه حفظ توپ و دسته ديگر وظيفه گرفتن توپ را بر عهده داشتند كه وظيفه هر دسته با توجه به از دست دادن توپ تغيير مي كرد.

در ادامه ملي پوشان به دو تيم تقسيم شدند و بازي درون تيمي را در بين ۶ دروازه كوچك تعبيه شده انجام دادند. بخش ديگر تمرين امروز، بازي درون تيمي بين تيمهاي زرد و سفيد بود.

در يك طرف سه دروازه شامل يك دروازه در ابعاد استاندارد به همراه دو دروازه هندبالي قرار گرفته بود و در طرف مقابل يك دروازه استاندارد قرار داده شده بود. بازيكنان مي توانستند تنها با ضربه سر دو دروازه هندبالي را باز كنند اما حمله به سمت دو دروازه استاندارد با استفاده از راه‌هاي معمول رسيدن به گل تبعيت مي كرد.

پس از انجام اين تمرين در گرماي اسكوپيه بازيكنان بدنهاي خود را سرد كردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.