مسابقات فوتبال قهرمانی پیشکسوتان باشگاه‌های تهران جام شهدای انقلاب اسلامی بعد از ایام ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات فوتبال قهرمانی پیشکسوتان باشگاههای تهران جام شهدای انقلاب اسلامی بعد از ایام ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد. در این مسابقات که مراسم افتتاحیه و توجیهی آن با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال در تالار مهربانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد نمایندگان ۱۸ تیم حضور داشتند.

این مسابقات در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید شیرودی در رده های سنی ۵۰؛ ۵۵ و ۶۰ سال برگزار می شود که تاکنون تیم های شاهین، آرارات، استقلال، عقاب، راه آهن، اقبال، تهرانجوان، هما، بنیادشهید و... اعلام آمادگی کرده اند. بنابر اعلام کمیته برگزاری تیم های حاضر در این رقابت ها تنها مجاز به استفاده از بازیکنانی هستند که سابقه بازی باشگاهی در تیم خود را داشته باشند.

پیشکسوتان فوتبال صاحبخانه می‌شوند

بنابر اعلام کمیته برگزاری مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران با مساعدت مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مسئولان مجموعه ورزشی شهید شیرودی دفترکاری برای این مسابقات در نظر گرفته شد. این دفتر که قرار است مقر برگزاری مسابقات مختلف این عزیزان باشد مراحل تجهیز خود را گذراند افتتاح شد.

ایجاد کانون پیشکسوتان فوتبال ؛ تدوین اساسنامه و تعیین هیات مدیره کانون پیشکسوتان فوتبال از جمله اهدافی است که در این دفتر دنبال خواهد شد تا شاید پس از سالهاست این خلاء بزرگ برطرف شود. امید آن می رود با مساعدت باشگاه های مختلف و همکاری و تعامل لازم، فعالیت های فرهنگی ورزشی این گروه سنی که سرمایه های بزرگ فوتبال به شمار می روند روند شایسته ای به خود بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.