مهاجم برزیلی چلسی می گوید انتظار داشت زیر نظر هیدینک بیشتر برای آبی‌های لندن به میدان برود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، الکساندر پاتو در نقل و انتقالات تابستانی به چلسی پیوست تا بعد از حضور در لیگ برزیل در چلسی هم بازی کرده باشد. او در اولین بازی خود برای این تیم گلزنی کرد ولی گاس هیدینک به او بازی نداد و ترائوره را در خط حمله به این بازیکن ترجیح داد.

الکساندر پاتو مهاجم برزیلی چلسی در ارزیابی خود در دوران حضور در چلسی گفت: از روز اول وقتی من شرایط را برای هیدینک گفتم او نیز با من صادقانه رفتار کرد. راستش من خودم انتظار زیادی داشتم تا برای چلسی بیشتر بازی کنم و فکر می‌کردم بیشتر برای چلسی بازی کنم ولی این طور نبود. به هیدینک در دفتر کارش شرایطم را توضیح دادم و او به من گفت زمانی به تیم اضافه شدی که مصدوم زیاد داشتیم و الان بازیکنان مصدوم من برگشتند و من به آنها وفادار هستم. به همین خاطر من تصمیم مربی برای بازی ندادن را درک کردم و مشکلی با او نداشتم. زمانی به چلسی اضافه شدم که تیم تلاش می کرد تا بتواند جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند و بعضی از بازیکنان تیم نیز مصدوم بودند و به همین خاطر نمی توانستم زیاد در آن برهه برای چلسی بازی کنم.

پاتو قبلا ۵ سال را در میلان سپری کرد و در حالی که همه می‌گفتند دوران فوتبالی او به پایان رسیده، به چلسی رفت و در معدود دقایقی که برای این تیم به میدان رفت عملکرد خوبی از خود نشان داد. با این حال او از رفتن به تیمی جدید برای فصل بعد صحبت کرده و بنا بر صحبت‌هایی که عنوان کرده ممکن است فصل آینده در تیم دیگری باشد.

او درباره این موضوع گفت: من نشان دادم که برای بازی کردن در اروپا مشکلی ندارم و می‌توانم در هر لیگی بازی کنم. قبلا گفته می‌شد که بازی کردن در لیگ برتر سخت است و من نمی‌توانم بازی کنم ولی نشان دادم که قابلیت بازی در انگلیس را هم دارم. به مدیربرنامه‌ام گفتم اولویت من بازی در اروپا است و دوست دارم اینجا بمانم و در یک تیم اروپایی بازی کنم. اگر چنین شرایطی برای من به وجود نیامد به لیگ برزیل خواهم رفت و در کورینتیانس بازی خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.